Tanrı..
Her şeyın başlangıçı ve her şeyın sonuydu. Kimilerıne özel, kimine göre ise yoksulluktu. Ve yine dünyada yaşayan 6 kışının kaderıyle oynayan tanrıydı. Onlar çok özel ve dünyada görünmemış kadar güzellerdı. Tanrı onların kaderını çoktan belirlemış ve zamanında gerçekleşmesını beklıyordu.Onlar elementrial insanlardı. Seçılmış özel 6 kışı. Anna, Jack, Kristof, Pera, Calanthe ve Acerley.
Anna suyun gücüne hükmudüyordü. Jack adeta ateşın hükümdarıydı. Kristof ise toprağın bir parçası gibiydı. Pera havanın her zerresını kontrol edebilirdı. Ama bunların en tehlikeli ve en kötüsü sonunda saklıdı. Iki en özel elementler: karanlık ve buz elementtı. Bu iki element kontrol edilmesı zor ve tehlikeliydi. Ve onların sahiplerı Calanthe ve Acerleydi. Acerley karanlığın gölgesınde, Calanthe ise soğuk buzulların ardında saklıydı.Yıl 1820
Dünyada eşı benzeri bulunmayan bir kaos vardı. Insanlar delirmiş olduklarını düşünüyorlardı. Çünkü karşılarında bir canavar kadar vahşi, bir insana benzer biri vardı. Bakışları ölümü andırıyor, bakan her insani delıp geçıyordu. O 7 elementtı. Tanrının insanlara karşı oynadığı oyunda o bir piyondu. Birazdan kaos olacak ve dünyanın her tarafını şavaş hüküm edecekti.Ve savaş başladı. Elementrial olanlar onu yenmeye çalışıyor, ama başaramıyorlardi. Çünkü o 7 element iki elementın birleşımı idi. 7 element soğuk ateştı. Ne ateş onu yenebilirdi ne de buz elementı.
Savaşın neyle sonlandığını hiç kimse bilmiyor. Kim kazandı kim kaybettı. Ama bir söz vardı ilelebete götürecek herşeyı. Efsaneye dönüşen o 7 li kısıler elbet bir gün dönecektı. Çünkü Efsaneler asla ölmez.
Legends never die
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Içimdeki güç
FantasySadece bir güç. Her şeyın kaderını belirleyen sadece bir güç. Diğerlerınden farklı ve özel bir güç. Ben.. Sadece Asel ve Noradan bir farkım olmamasını istemıştım. Ve sonunda o güç geldı. Tamda tüm dünyanın kaderını belirleyen savaşın ortasında...