Sadece bir hayat kurtarmak bir çok şeye mal oluyordu. Insan bu hayatın ne kadar kıymetli olduğunu ya öldüğünde ya da sevdiğini kaybettiğinde anlıyordu. Oysa ben ikisini aynı anda yaşıyordum. Şuan ölüyordum ve aynı zamanda sevdiklerimi kaybediyordum. İnanır mısınız ama yavaş yavaş öldüğümü hissediyordum. Gözlerimin önünden bir çok anı film şeridi gibi geçerken, aynı anda hastanenin loş ışıklarını görebiliyordum. Tek kelime ile berbat hissediyordum. Eğer ölürsem, bu dünyada özleyeceğim bir çok şey vardı. Keşke her şey sonsuz olsaydı. Tıpkı asla son bulmayan aşklar gibi...
*****
Gözlerim acıyordu. En son hatırladığım şey karanlıktı. Bayılmış olmalıydım. Ya da ben öyle düşünüyordum. En garip olanı ise hiç bir şey duyamıyordum. Bana neler olmuştu öyle. Sanki üstümden tır geçmiş gibi hissediyordum. Göz kapaklarımın üstündeki karanlık yavaş yavaş kaybolduğunda yerini beyaz bir loş ışık aldı. Hadi ama ölmüş olamazdım. Gözlerim beyaz ışığa alıştığı anda göz kapaklarımı açabilmiştim.
'' Bakın uyanıyor! Doktor çağırın, hemen.''
Gözlerimi tam açmadan önce bu sesi duydum. Bu ses tam olarak tanıdık ama bir o kadarda yabancıydı bana. Gözlerimi açtığımda ilk gördüğüm beyazlıktı. Beyaz bir odada yatıyordum. Sanırım bir hastanedeydim. Yatağın yanındaki komodinin ilerisinde, sandalyelere oturmuş 5 kişi vardı. Bana gergin ve korkmuşçasına bakıyorlardı. Hiçbirinin yüzü tanıdık değildi.
Odaya bir adam girdi. Üstünde beyaz önlük vardı. Gözlerinde yorgunluk ve uykusuzluk baş göstermişti. Kim görse bir zombiye benzediğini düşünürdü. Sandalyelerde oturan yabancılardan bir erkek ayağa kalktı. Kumral saçları ve gri gözleri vardı. Sanki gözleri mavimsi griydi ve bu çok hoşuma gitmişti. Saatlerce o güzel gözlerine bakabilecekmiş gibiydim.
''Baba o nasıl? Tahlillerin sonucu ne? Ona bir şey olmadı değil mi?''
Doktor olduğunu düşündüğüm adam konuşmaya başladı.
'' Her şey yolunda ama bir sorun var. Kalbine giren element topu kanın akışını değıştırdıği için beynine zarar vermiş durumda. Bu yüzden kalıcı olarak hafıza kaybı yaşayacak.''
****
Merabalar. bundan sonra bölümler daha uzun olacak ve daha entrikalı...
görüsüsz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Içimdeki güç
FantasySadece bir güç. Her şeyın kaderını belirleyen sadece bir güç. Diğerlerınden farklı ve özel bir güç. Ben.. Sadece Asel ve Noradan bir farkım olmamasını istemıştım. Ve sonunda o güç geldı. Tamda tüm dünyanın kaderını belirleyen savaşın ortasında...