*Bethanie ' nin ağzından*
Olivia karnını tutarak tuvalete gitti . Onun için endişelenmiştim .
Zil çalmasına rağmen hala ortalıkta yoktu .
Ona bakmak için sınıftan ayrıldım . Kızlar tuvaletinin içinde bir topluluk vardı .
Yerde uzanan biri vardı .
Telaşlı bir şekilde içeri daldım.
Kalabalığın içinden geçip yerde yatan kişiye baktım .
" AMAN TANRIM OLİVİA !!!! "
Olivia yerde can çekişircesine çırpınıyordu .
Hemen dışarı çıkıp görevli bir öğretmen aradım . Koridor bomboştu .
Koridorun ilerisinde bana doğru gelen Fransisco ' yu fark ettim .
" Fransisco çabuk koş , Olivia ! " Demem ile Fransisco ' nun yanıma gelmesi bir oldu .
Tuvalete girip yerde çırpınan Olivia ' ya baktı . " Aman tanrım , Olivia , Olivia Hey , beni duyabiliyor musun ? " Dedi
Ama Olivia hala yerde çırpınmaya devam ediyordu .
Fransisco Olivia ' Yi kucaklayıp tuvaletten çıkardı ve revire götürdü .
* Olivia ' nin ağzından *
Verdiğim derin nefes ile gözlerimi açtım . Annem karşımda duruyordu . " Kendini yorma , sanırım biraz üşütmüşsün " dedi sakin bir tavırla .
İçeri orta yaşlı bir doktor girdi . " Şu anlık hiçbirşeyin yok , karın ağrın için sana ilaç yazacağım " dedi
Annem doktora teşekkür edip ne zaman taburcu olacağımı sordu .
Doktor ise yarım saate çıkabileceğimizi söyledi .
* Eve Gelirler *
Eve vardık . Hemen odama çıktım .
Üzerimdekileri çıkarıp banyoya ilerledim . Duş kabininin musluğunu açıp suyun ısınmasını beklerken aynanın karşısına geçip kendime baktım .
Yüzüm bembeyaz olmuştu . Sırtımda bir acı hissettim . Aynada ki yansımam dan sırtıma baktım . Gördüğüm şey ile şok oldum .
SIRTIMDA KAN İLE YAZILMIŞ DEV GİBİ BİR HAÇ İŞARETİ VARDI ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Adak
Gizem / GerilimSırtımda gördüğüm koca bir haç işaretiydi ... ~ Noah Schnapp Hayran kurgusu ~ iyi okumalar...