Multi: Dinlerken rahatladığım bir müzik.
...
Asel YEL (gerçek adı: Sonya Rudskaya )
17 yaşında, 1.60 boyunda, 48 kiloda biridir. Lise 3 öğrencisidir. Hayatı kendi hayal ettiği şekilde yaşıyor. En yakın arkadaşım diyebileceği biri yok. Kendi halinde takılıyor. Okuldakiler onu tuhaf karşılıyor. Dersleri çok iyidir. DEMİR KOLEJİNDE burslu okuyor.Hobileri: Ayakkabısız gezmek, yemek ve tatlı yemek, hayvanları beslemek ve onlarla ilgilenmek, dans etmek ve şarkı söylemek, kaykay ve paten kaymak, resim yapmak, dans etmek.
Fobileri: Anne ve babasına birşey olması.
Rüzgar DEMİR (gerçek adı:Manu Rios)
18 yaşında, 1.80 boyunda, 67 kiloda fit bir vücuda sahiptir. Sakin ve soğuk biridir. 8. sınıftayken akrabalarının yanına Amerika'ya gitmiştir. Orada bir arkadaş grubu olmuştur. Bu sene Türkiye'ye geldi. Babasının okulu olan DEMİR KOLEJİNE gidecektir. Lise 3 öğrencisidir. Dersleri iyidir. Okula geç başlamıştır.
Arkadaş grubu: Doruk, Uzay, Burak.Hobileri: Basketbol oynamak, müzik dinlemek.
Fobileri: Sevdiklerine zarar gelmesi.
Doruk BAYKAL (gerçek adı: Jean Carlo Lean )
18 yaşında, 1.80 boyunda, 69 kiloda fit bir vücuda sahiptir. Sakin ve soğuk Biridir. Rüzgar ile Amerika'daki tanıştılar. Bu sene o da Türkiye'ye gelecek. Lise 3 öğrencisidir. Dersleriiyidir. Okula geç başlamıştır. DEMİR KOLEJİNE gidecek.Hobileri: Basketbol oynamak, yalnız oturmak.
Fobileri: Sevdiklerine zarar gelmesi.