Kim Taehyung:
Bir haftadır zihnimden ayrılmıyorsun, rüyalarımdan çıkmıyorsun.Beni benimle bırakmıyorsun Jimin.
Öncesinde, bebeğimizi taşıdığın için böyle olduğumu sanmıştım fakat şimdilerde fark ediyorum ki tek düşündüğüm şey büyüyen bebeğimiz değil.
Geçmişimizi, bizi biz iken nasıl olduğumuzu düşünüyorum.
Bazen ders esnasında, göz ucuyla sana bakıp başımı başka yöne çeviremeden o güzeller güzeli yüzüne dalıp gittiğimi fark ediyorum.
Seni öptüğüm anları düşünüyorum, dudaklarımız birlikte ahenkle dans ederken içimde oluşan hissiyatı yeniden aklımda canlandırmaya çalışıyorum.
Dudaklarının tadını hatırlamak istiyorum.
Bana sıkıca sarıldığında bedenimi saran sıcaklığını, çeneme değen saçlarını öptükten sonra içime çektiğim eşsiz kokunu hatırlamak istiyorum.
Jimin-ah,
benden kaçmamanı, seninle konuşabilmeyi, birlikte eğlenmeyi, yine aynı sırayı paylaşmayı ve okula aynı yolu kullanarak gidebilmeyi istiyorum.
Yeniden evime taşın istiyorum,
aynı yatağı paylaşalım; salonumda iki koltuk olmasına rağmen aynı koltukta sıkışarak oturduğumuzda, senin tek bacağını üzerime atarak uzanmanı ve iki minik elinle tuttuğun benim elimle dakikalarca sıkılmadan oynamanı istiyorum.
Her şeyimizi özledim ve ben bu anların geri gelmesini istiyorum.
Yeniden elini tutmak, seni doyasıya kollarımla sarmak ve öpmek istiyorum.
Benimle birlikte gül, benimle birlikte eğlen,
benimle birlikte ol istiyorum.
Park Jimin, ben seni istiyorum.
Ben seni sanırım,
ah hayır, sanırım değil...
Ben seni sahiden hâlâ seviyorum.
Hem de eskisinden katbekat daha çok.
-mesajınız gönderilemedi-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
come back to us
Short Story"Her şey çok güzeldi, biz çok güzeldik. Neden gittin bizden?" kim taehyung & park jimin | 020119.070920