(Kapı tıklatma sesi)
Doktor:Gir.
Sekreter:Hocam bunu görmelisiniz.O-yani ZhanKimse Zhan'a ismiyle seslenmezdi.O derlerdi çünkü kimseyle konuşmazdı.Kimseye cevap vermez.Kimseden bir şey istemezdi.O yüzden kimse ismini bilmiyordu başlarda.İsmini bile kağıtlardan öğrenmişlerdi.Açıkçası doktor onunla konuşunca çok şaşırmıştı.Gerçekten insanlarla konuşmazdı.Sadece dışarıda sigarasını içerdi.Doktorda neden bilmiyordu ama hep ona ismiyle seslenirdi.Sekreterine onun ismini söyleyince nasıl şaşırıp kim diye sorduğunu çok iyi hatırlıyordu.Yinede ona hep ismiyle seslenmişti.O diğer hastaları gibi değildi.Onu iyileştirmesini beklemiyordu. Ondan yardım istemiyordu.Ondan bilimsel öğütler dinlemek istemiyordu.Sanki kimsenin aklında bir soru işareti kalsın istemiyor gibiydi. Dediği gibi Zhan onun diğer hastaları gibi değildi.Ondan öğrendiği çok şey vardı.Diğer hastalarına karşın.
Doktor:Ne olmuş ona?
Sekreter:O-o intihar etmiş.Açıkçası pek şaşırdığını söyleyemezdi.Bunu bekliyordu.Odaya geldiğinde tuvaletten gelen sular paçalarını ıslatmıştı.Adımlarını Tuvalete yönlendirdiğinde kanlı küvetin içindeki Zhan'ı incelerken bir elinin dışarıda olduğu dikkatini çekti.Elinde bir Gül vardı.Siyah Gül.Bunun daha önce orada olmadığından emindi.
Doktor:Ölüm saati 13.03
Odasına gittiğinde paçalarının ıslaklığını umursamadan ekran başına geçip araştırmaya başladı.
Siyah Gülün anlamı:Ölümü çağrıştırır,anlamı ölümdür.