Azra'dan;
O adam ile uzun uzun bakıştıktan sonra babamın beni çekmesi ile gözlerimi ondan ayırdım. Havaalanının çıkışına kadar gelmiştik.
Arka kapıyı açıp çantamı koydum. Daha sonra ön kapıyı açıp oturdum. Emniyet kemerimi taktım. Babam da valizlerimi bagaja koyuyordu. Koyduktan sonra bagajın kapağını kapatıp yanıma geldi. Arabayı çalıştırdı. Onu çok özlemiştim. Tabi Sumru Ablam ve kardeşlerimi de. Mert'in piyano dersleri vardı. Önce oraya gittik. Mert o kadar güzel çalıyordu ki beni bile fark etmemişti. Şarkısı bitince beni fark etti.Mert: Azra!
Azra: Mert. Ohhh nasıl özlemişim seni. Dur bi bakayım sana.
Mert: Mert'in boyu uzadı.
Azra: Evet, evet! Mert'in boyu uzamış.
Mert'e sarılamamıştım. Mert'in otizmi olduğu için pek kimse dokunamıyordu ona. Mert'in çantasını aldım ve arabaya bindik.
...Eve varmıştık sonunda. Hemen kapıyı çaldım. Kapıyı evimin yardımcısı Gönül abla açtı. Onu da çok özlemiştim. O da benim anne yarımdı. Sıkıca sarıldım ona. İçeri geçtim Sumru abla ve Cansu oturuyorlardı. Hemen onlara da sarıldım.
Sumru: Azracım. Hoşgeldin evine.
Azra: Hoşbuldum Sumru abla.
Cansu: Canım kardeşim çok özledim seni ben.
Azra: Bende seni Cansu.
Gönül: Masa hazır. Gelin böyle. Azra'm acıkmıştır şimdi.
Azra: Ayy hemde nasıl acıktım ya.
Hemen ellerimi yıkadıktan sonra masaya oturdum. Gönül ablanın börekleri meşhurdu. Hemen tabağıma böreklerden aldım. Kokusu bile çok güzeldi.
...Saat geç olmuştu. Odama çıktım ve dolapta kalan pijamalarımdan bi tanesini seçip giydim. Diğer kıyafetlerimi odamda olan kirli sepetine attım. Valizimi aldım yatağın üstüne koydum. Vazlizi açamamıştım. Yandaki isim yazan yere baktım. Cenk Çelen yazıyordu. Bu benim valizim değildi. Havaalanında valizim karışmıştı.
Cenk: Of bu valiz benim değil. Kiminle karıştı acaba. Yani insan bi isim bi telefon numarası falan yazar. Nerede bulacağım ben şimdi. *Telefon çalar*
Cenk: Kimsiniz?
Azra: Merhaba. Cenk Çelen ile görüşüyorum sanırım. Havaalanında valizlerimiz karışmışta. Ben onu için aradım.
Cenk: Ne kadar hızlısın. Bu saate kadar aklın neredeydi.
Azra: İşlerim vardı. Valizime şimdi baktım. Neyse yarın değişebilir miyiz?
Cenk: Bi zahmet!
Azra: Tamam ben size konum atarım.Saat kaç gi... *Cenk kapatır* Terbiyesize bak ya. Yüzüme kapatıyor birde. Anlaşılan bununla uğraşacağım....