Djevojka sa istoka

38 4 0
                                    


Almir mi je smiješeći mi pružio ruku, ali nije spominjao prijašnji incident. Ja sam odlučila da to ipak zadržim za sebe pošto mi je bilo neugodno o tome govoriti. Tokom večeri Mahir je bio rezervisan, jer je bio jako ljut na mene, dok je atmosferu u punom sjaju podizao Almir. Pred kraj same večeri Almir se ispričao i rekao kako ima zakazan dejt koji je potpuno zaboravio. Mahiru se vratilo malo raspoloženje zahvaljujući bratu i pojasnio mi je kako je jako popularan među djevojkama i da mu se često dešava da zaboravi na dogovorene sastanke. Primjetila sam tokom cijele večeri da su njegovi roditelji iako ljubazni bili jako ustručavani u kominikaciji sa mnom. Ponajviše sam to ustezanje primjetila kod njegove majke. Međutim nemoguće je bilo ne primjetiti koliko je ta žena lijepa i koliko postoji hemije između njih dvoje, ali neovisno svemu tome djelovali su mi slomljeno. Tokom večeri dosta su me ispitivali za moje roditelje i moju životnu priču:

-Ja sam rođena u gradu Riad. Moj otac je arapskog porijekla, dok je moja majka Bosanka. Kada spojite crne kose očeve i plave majčine, dobijete kombinaciju kakva sam ja. Šest godina od rođenja sam provela u Riadu, ali su se moji odlučili da osnuju život u Berlinu, jer je za majku bilo teško biti odvojena od rodbine, a i moja nana je bila jako bolesna i htjela je posljednje trenutke da provede sa njom. Berlina mi je bilo preko glave, htjela sam da se odmaknem od svojih roditelja jer su stalno se svađali. Između njih nikada nisam vidjela ono što se zove strast. Bili su dobri roditelji, ali nisi bili dobar bračni par, nikada nisam vidjela iskru u njihovim očima. Otac je stalno šarao, dok je moja majka patila. Kad sam napunila 18 godina odlučila sam da studiram u Beču. Htjela sam da studiram arhitekturu. Ne znam zašto, ali moja majka je dosta negodovala moj odlazak u Beč. Stalno me je tjerala da se predomislim, međutim ja sam svoj self zamišljala tamo i nešto me je vuklo da sama skrojim svoju sudbinu tamo.

-Da, sudbina je čudo. Odgovorio je Mahirov otac nekako sjetno, dok je njegova žena promijenila boju u licu, kao da je bila šokirana. Međutim odlučila sam ne obraćati pažnju na to jer vjerovatno sam samo paranoična. Poslije tog susreta smo Mahir i ja imali ogromnu svađu. Kod veza kao što su naše, koje inače protiču bez svađa, jedna banalna svađa je dovoljno opasna da uništi sve. Znam da je on htio da mi očita bukvicu radi mog dobra, jer se brinuo o meni, ali mislim da je previše dramatizirao. Naposlijetku smo izgladili odnose i nastavili sa našom vezom harmonično. Jedne prilike je odlučila moja majka da me posjeti iako to nikad u ovih pet godina nije činila, čak ni kad sam je zvala da dođe. Puno puta sam pokušavala da upoznam Mahira sa svojom porodicom, što je ona naposlijetku odlagala ili odbijala. Međutim, nije ni slutila da ću tako dugo da izdržim sa njim u vezi i da mislimo ozbiljno. Kada je ugledala Mahira oči su joj suzile. Bila je pristupačna i rekla mu je čudnu rečenicu:

-Podsjećaš me snažno na nekoga iz prošlosti. Ja sam je priupitkivala na koga ona misli, međutim majka je hladno zaobišla sve moje upite i nastavila sa svojom pričom. Iako nikad upotpunosti nisam dobila odobravanje ni od nje kao ni od oca za vezu sa Mahirom ipak nisu mogli biti nepravedni jer je on bio stvarno sjajan momak, te su prihvatili da mislim ozbiljno sa njim. Jednom prilikom je došao Almir po nas sa ciljem da upozna Emily o kojoj smo mu stalno pričali. Mahir nije mogao s nama da se vrati jer je oko master rada se zadržao te nam je rekao da idemo sa njim pa će on naknadno doći. Na kafi su Almir i Emily imali zabavnu konverzaciju i vidjela sam da je Emily bila jako uzbuđena i zaljubljena. Nisam ni sumnjala da će tako da bude, jer je on stvarno harizmatičan i lijep momak. Almir kao Almir djelovao je isto nonšalantno kao i uvijek. Ja sam rekla da imam da obavim nešto vezano za master pa da bih ranije da odem kući kako bi ih ostavila same. Almir je predložio da me odveze do kuće i da sa Emely nastavi konverzaciju. Kako je vrijeme odmicalo, Mahir i ja smo navijali za taj par, međutim nikako nije dolazilo do toga. Kako je Emeiy bila preokupirana Almirom zanemarila je svoju drugaricu baš kao što sam i ja nju kada sam ulazila u vezu sa Mahirom. Nisam bila uopće ljuta. Naposlijetku kada su ozvaničili svoju vezu Mahir i Emily, bili smo jako srećni za njih i htjeli smo da zajedno provodimo vrijeme što je Emily na iznenađenje stalno odbijala. Neovisno od toga, Almir nas je sve pozvao za svoj rođendan. Mahir je Almiru već kupio unaprijed poklon koji je platio svojom ušteđevinom od posla, a to je bio najnoviji računar jer je Almir ludio za računarima. Čak mi je Mahir pričao da je naučio sve o računarima samo kako bi mogao da parira svom bratu. Stoga sam ja sama trebala da kupim poklon iako je Mahir insistirao da ništa ne kupujem jer je on svakako rekao da je poklon od nas dvoje, ali meni se ta ideja nije sviđala jer nije bilo tako. Stoga sam mu kupila sat po svom ukusu i zamisli da bi mu se moglo sviđati. Emily je svašta nakupovala za i vidio se trud u tome da ga oduševi od računarske opreme pa sve do odjeće. Almir je bio sretan i ljut što se toliko istrošila ali da budem iskrena nije djelovao oduševljeno. Drago mi je bilo što mu se svidio moj skromni poklon i stavio je odmah sat čime me je dodatno obradovao.

LEILAWhere stories live. Discover now