WHAT?

68 10 23
                                    

Medya: düşüşte zirve yaptım. O nasıl oluyosa artık ksjsnd. 🙃

Zihnimi dolduran anılar değil. Yanımda oluşun.

Yapılan şakanın etkisinden çıkmama sebep olan ses dars boyu aklımdaydı.

Okul bitip eve doğru giderken yine o sesi düşünmeye başladım. Ve sanki bunu bekliyo gibi bir daha doldu zihnime o ses.

"Hazla düşünme. Kuş kadar beynin var onuda bana yorma."

Bir anda olduğum yerde kaldım. Gözlerim irileşti. O bana hakaretmi etti. Bana bana Park Jimine. Hah?

"He sana Park kabak götlüye."

Artık sesi değil neden bana hakaret etiğine takılmıştım. Hem benim götüm kabağa benzemiyordu.

"Haklısın bu başka bir göt. Kendi yörüngesi var. Kadınlar kesin kıskanıyordur."

Övdümü yoksa dövdümü onu düşünmeye başlamıştım ki yine konuştu bay geveze.

"Birci 5 dakika sonra ilerde ki patikadan bir kanyon gelicek ben sana şimdi dedimde iki adım sağa çekil. İkinci olarak bay geveze senin ebene derler yeloş."

Ben dediklerini sindirirken çoktan 5 dakika geçmiş olmalıki yine sesi zihnimde yankılandı.

"Bekle...bekle...ŞİMDİİİ!"

Sebepsizce dediğini yaptım ve iki adım sağa çekildim. Ama olan bir şey yoktu. "Hangi akla hizmet bir ses.....AHHH ODA NEYDİ? O BİR KA.KAMYON."

Dediğinin doğru çıkmasına mı yoksa burnumun dibinden geçen kamyona mı şaşırsam bilemiyorum.

"Keşke 3 adım deseydim ya. Gidiyodu fındık burnun. Neyse Park kabak götlü Jimin ezmesinden iyidir. Kkkkk"

What? Evet tek tepkim bu. WHAT?

SELOM. BU KİTABI YAZARKEN TEREDÜTLERİM VARDI. AMA YAVAŞ YAVAŞ SİLİNİYOR. SİZ NE DERSİNİZ? NEYSE.

GOOD BYE

MELEK/VMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin