Arkadaşlar bu benim ilk hikayem lütfen yorum ve oylarınızı benden esirgemeyin .Bazı kısımlarda + 18 olaylar olabilir ona göre okuyun lütfen .İyi okumalaar :)
Semih abimle oyun oynucaktık bana söz vermişti . Sabah kalktığımda üstümü başımı giyip direk yukarıya onların evine gittim . Kapılarına vardığımda zile boyum yetişmediğinden bende kapıyı yumruklamaya başladım .Kapıyı seda abla açtı . Seda abla ve semih abi ikiz . Seda abla bana kocaman bi gülücük bahşetti ve bana eğildi bende onu yanağından öpüp semih abinin odasına gittim kapıyı tıklattım ama içerden ses gelmedi bende yine yumruklamaya başladım . Semih abi kapıyı açtığında
-''Bugün oyun oynucaktık Semih abi '' dedim .Bana gülümsedi ve beni içeriye aldı. Bilgisayar oyunu oynucaktık .Hemen bilgisayarın başına geçtim .Oda bilgisayarı açtı ve cd yi taktı .ben oyun oynamaya hemen başladım o sırada seda abla
-''Ben dışarı çıkıyorum semih atiyenın yanına gidicem '' dedi . Semih abi kafasını salladı ve seda abla gitti . Evde semih abiyle tek başımıza kalmıştık .Seda abla gittikten sonra Semih abi yanıma geldi ve oyunu kapattı .
-'' ABİİ SÖZ VERMİŞTİNN ''dedim . Bana döndü ve
-''Hadi başka oyun oynayalım ''dedi.Ben cevap vermedim beni kaldırdı ve kucağına aldı .Üstünden kalkmaya çalıştım ama kollarımdan tuttu ve "şhh eğlenceksin"dedi .Ben ne yaptığını anlamaya çalışırken birden dudaklarıma kapandı.Bu neydi niye ben eğlenmiyodum .Dudaklarımı o kadar çok sıkıyodu ki canım acıyodu.Onu ittirmeye çalıştım ama durmuyodu ağlamaya başladım bana sürtünmeye başladı.Bir yandan da inliyodu.Korkuyodum çok korkuyodum .Birden sarsılmamla uyandım yine o kavusu görmüştüm .Üstünden o kadar zaman geçmesine rağmen ben hala aynı kavusları görüyodum . Kafamı kaldırdım ve beni dürten kişiye baktım . Vee ablam her zamanki gıcık haliyle karşımda sırıtırak bana bakıyodu .
-''Hadi kalk bakalım bugün gidiyosun.'' dedi.Aklıma bugün istanbula gideceğim geldi .Üniversiteyi kazanmış şimdide bu berbat şehirden gidiyodum .Bütün yaşadıklarımı geride bırakıp gidicektim . Bütün kavuslar burda kalıcaktı .Hızla ayağa kalktım ve dolabın karşısına geçtim bu sırada ablam odamdakı teklı koltuğa oturmuştu .Ablamla aramızda üç yaş vardı bu yüzden eskiden ablamla aynı odada kalmak zorundaydım takii evlenip gidene kadar .Şimdide bugün son kahvaltımızı edicektik o yüzden annem kahvaltıya çağırmıştı .Ablam üniversiteye gitmemişti zaten dersleri çok iyi değildi. Lise bitince sevgilisiyle babamı tanıştırdı .Amaç tabikide hemen evlenmek istemeleri babam bu duruma oldukça şaşırmıştı .Ben ablamın sevgilisi olduğunu biliyodum hatta bi kaç kere beni eve getirmişlerdi ama bu kadar ciddi olduklarını bilmiyodum .Neyse işte babam ilk önce eniştemi sordu soruşturdu .Hiç kimse de mi o iyi demez . Babamda tabikide karşı çıktı .O sıralar ev o kadar kötüydü ablam sürekli ağlıyodu annem babamla ablam arasında kalmıştı benim düşüncelerim tabikide umurlarında değildi .Bunun üzerine olaya akrabalar karıştı onlarda karşı çıkınca ablam daha fazla dayanamayıp evden kaçtı . Yazdı notu bulan tabikide yine şanssız bendım .Çok zor günler geçirmiştik .Ama sonunda annem ve babam ablamı kaybetmek istemediğinden kabul etmişti .Sonrasında her şey olması gerektiği gibi yapıldı.Bu arada bizde aslında eniştemin o kadarda kötü biri olmadığının farkına vardık . Neyse şuan çok mutlular zaten önemli olan da bu .Ben bunları düşünürken
Ablam '' Heyecan var mı bakalım '' dedi .
-'' Çookk '' diye cevap verdim . Bu sırada akşamdan hazırladığım kıyafetleri üstüme giyiniyodum.Valizimi çoktan hazırlamıştım zaten.
Ablam yerınden kalktı ve '' Neyse ben içeri anneme yardım etmeye gidiyorum çabuk giyin gel '' dedi .Ona gülümsedim ve o da odadan çıktı .Hızla üstümü giydim ve yanlarına gittim .Sofraya oturmuş beni bekliyorlardı .Enişteme hoşgeldin deyip yerime geçtim .Kahvaltıya başladık.Annem amcam ve yengemide çağırmıştı tabi semihide seda abla bi kaç yıl önce evlenmiş ankaraya gitmişti. Ailemin semihin bana yaptıklarından haberleri yoktu .Söyleyememiştim beni tehtit etmişti .Semih benden dokuz yaş büyüktü şu an yirmi yedi yaşındaydı .Beni 7 yaşımdayken taciz etmişti . O zamanlar yaptığı şeyden haberim bile yoktu . Şimdi anlıyorum niye bana sürtündüğünü .Neyseki daha fazla bişey yapmamıştı .Gerçi ilk öpücüğümü çalmıştı .Beni bu iğrenç hayatla çok küçük yaşta tanıştırmıştı.O günden sonra ondan hep kaçmıştım .Bi gün beni sıkıştırmıştı istediklerini yapmassam herkese anlatcağını ve beni kimsenin sevmiyeceğini söylemişti.Çok korkmuştum ben sadece mutlu olmak istemiştim .Beni istediğinde yanına çağırıp bana sürtünerek boşalıyodu .Anneme söylemeye karar vermiştim ama çok utanmıştım çok korkmuştum beni sevmemesinden .Bu durum bi kaç ay sürdü ama artık daha fazla dayanamamıştım zaten o küçücük yaşımda çok iğrenç şeyler yaşamıştım . Televizyonda bi dizide aynı benim gibi bi olayı yaşayan bi kızı görmüştüm kızda benim gibi çok korkmuştu çok utanmıştı ailesine söylemişti ama ailesi onu sevmeye devam etmişti o zaman fark ettım beni sevmeyi bırakmıcaklarını ama yınede utandım.Söyleyemedim anneme ama semihi bu sefer de ben tehtid ettim benden uzak durmasını dokunmamasını söyledim yapmassa bu sefer söyliceğimi anlattım .O konuşmadan sonra bida bana yaklaşmadı .Yaşadığım bu olaydan sonra erkeklere karşı hiç iyi düşünemedim hep tiksindim onlardan . O yaşımda başladım onlarla oynamaya acı çektirmeye benden hoşlandıklarını söylediklerinde onlarla dalga geçer rezil ederdim.Lisede bıraktım bu olayları karışmıcaktım hiç bi şeye zaten onlarla oynadıkca canlarını yaktıkça kavuslarım artmaya başlıyodu o pisliğin bana sürtünüşleri geliyodu aklıma .Bunları düşünürken annem bi anda kolumdan dürttü ve beni gerçek dünyaya getirdi.Kahvaltı masasında olduğumu farkettim.
Annem " Hadisene kızım daha yola çıkcaksın " dedi. Ona gülümseyip yemeğe başladım . Artık midem ne kadar kaldırırsa yedim. Kahvaltı bittiğinde salona geçip sohbet etmeye başladık.
........
Sohbet bittiğinde içimden kocaman bi ohh çektim tabi bunu dışarıya vurmadım .Amcamlarla vedalaşıp evden çıktım ve eniştemin arabasına bindim annem ablam ve babam savuşturcaktı beni onlarda binince terminale doğru yol aldık .Arabada hiç kimsenin sesi çıkmıyodu arada annemin iç çekişleri duyuluyodu .Dayanamayıp " Semra sultan bu kadar üzülceksen gitmeyim" dedim annem bana dönüp sarıldı .Arka koltukta ablam ben ve annem oturuyoduk .Ben ikiisinin ortasındaydım .Babamda ön koltukta oturuyodu eniştem arabayı kullanan kişi oluyo .Annem ağlamayı bırakıp " Olur mu kızım sen oraya okumaya gidiyon " dedi ve ağlamaya devam etti .Babaannem ve dedeme biz bakıyoduk onlar ölünce ablamda evlenınce annemle evde tek kalmıştık şimdi ben gidince iyice tek kalcaktı . Babam anneme dönüp " Semra ağlama artık kızı üzüyon " dedi.Ahh ah canım babam her zaman bizi düşünürdü ablamla beni mutlu etmek için çok çalışmıştı gecelerce .Babam merkez idarede işçiydi bekçilik yapıyodu gecelerle nöbet tutardı.Aslında çoktan emekli olması gerekiyodu ama ben üniversiteyi kazanınca devam etmek zorunda kaldı .Bu zamana kadar her istediğimizi almaya çalıştı .
- Annem " tamam cevdet " dedi ve bana sarıldı .Annem ve babam görücü usulü evlenmişler .Annem ortaokula kadar babamda liseye kadar okumuş bu yüzden okumaya üniversiteye gitmeme çok önem verirler .
Terminale geldiğimizde arabadan indik şimdi en kötü an gelmişti veda zamanı ,nefret ediyorum vedalardan annemin burnu kızarmaya başlamıştı şimdiden.Babam ve eniştem valizimi otobüse yerleştirirken bende ablamla ve annemle vedalaşıyodum.Babamgilde gelince onlarlada vedalaştım . Anneme kocaman sarıldım ve üzülmemesini söyledim güya ölüme gidiyorum niye bu kadar cok ağlıyo anlamıyorum ki.
Annem" Kendine iyi bak kızım" deyip sımsıkı sarıldı.Annemden sonra babam sonra ablam en sonda enişteme sarıldım ve otobüse doğru yol aldım.
.....
Vee sonunda istanbula gelmiştimm .Hayallerin ,umutların ,aşkın daha sayamayacağım duyguların şehri. Otobüsten inip derin bi nefes aldım.Teyzemin kızı beni almaya gelicekti .Hemen valizimi alıp onu beklemeye başladım .Uzaktan onu gördüğümde koşarak yanına gittim ve kocaman sarıldım.O da aynı şekilde bana sarıldı .
"Çok özlemişim seni miraç abla "dedim.Bana sıcacık gülümsedi ve
"Bende seni çok özledim canım benim .Hadi taksi çağıralımda eve gidelim sen şimdi yorgunsundur " dedi.Sadece kafamı sallamakla yetindim.
....
Miraç ablanın evine geldiğimizde bu kadar güzel bi evle karşılaşıcağımı hiç düşünmemiştim .
" Abla evin çok güzelmiş" dedim .Bunun üzerine sıcacık gülümsedi ve " Teşekkür ederim canım" dedi sonra " Hadi sen odana çık yorgunsundur ,dinlen biraz ." dedi.
"Tamam abla "dedim .Bana koridorun sonundaki kapı diye bağırdı mutfağa doğru giderken.Valizimi aldım ve odaya doğru gittim. Valizi köşeye atıp odayı incelemeye başladım oda sade renklerle kaplanmıştı tek kişilik yatak küçük bi çalışma masası ayna vardı incelemeyi bırakıp direk yatağa sırtüstü yattım düşünmeye başladım.Acaba beni burda neler bekliyordu .O şehirden kurtulduğuma ve o pisliğin yüzünü görmüceme o kadar mutluydum ki .Ağzım kulaklarımda hayal etmeye başladım.Bu şehir benim kurtuluşum olucaktı.AAaaaa siz daha benim adımı bilmiyosunuz BEN NEFES .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Papatya
Chick-LitHiç bir deha yeryüzüne gökten zembille inmez. İyi bir müzisyen, iyi bir ressam, iyi bir heykeltraşçı olabilmek için bir yüksek öğrenimden geçmek gerek. Hayat bize çok farklı amaçlar uğrunda çabalamayı öğretir ,çok farklı dersler verir ,iyi yada köt...