Dincolo de usa era un hol lung si o serie de scari prafuite.
Baiatul riposta cand fu inpins pe scari.
-Ce e acolo, jos? intreba baiatul.
-Biroul. Biroul Londonez.
Peter porni in josul scatilor, pana ce ajunse intr-o camera luminata de torte. In capatul camerei era un birou facut din lemn de trandafir, iar in spatele lui un scaun negru pe care era asezat un om intr-un costum de epoca.
-Putini sunt cei care ajung in fata acestei usi. Iar acelora, viata li se schimba definitiv. spuse omul de la birou. Scuze pentru rapire, dar nu aveam cum sa te aducem mai rapid. Eu sunt Jupitus. Te-am adus aici ca sa iti spunem ce s-a intamplat cu patintii tai.
-Parintii mei sunt in regula. Vin in cateva ore dintr-o excursie la munte. zise repezit Peter.
-Nu, nu mai vin. Ei au fost plecati in Venetia, dar ne-au trimis un mesaj ce continea cuvantul ,,Zeldt''
-Ce e Zeldt??
-Nu un ce, ci un cine. El este fiul unui pastrator al istoriei. Dar s-a razvratit impotriva conducerii. Inainte de a fi exilat, el a fugit si de atunci cutreera timpul.
-Cum adica cutreera timpul. Despre ce vorbesti. Cine esti?
-Sunt un prieten foarte apropiat familiei tale. Am fost la nunta lor si la botezul tau.
-Nu v-am mai vazut niciodata.
-Parintii tai au vrut sa tina secret latura lor de pastratori ai istoriei. Ei au vrut ca tu sa ai o viata normala.
Se intoarse spre un om ce cara cutii in spate si il atentionă că nu mai era timp.
-Daca nu vrei sa vii cu noi pe vapor, vei muri.
-Poftim? Doar nu va imaginati ca o sa ma las rapit a doua oara de niste straini care abereaza?!
-Atunci te vom lua cu forta.
CITEȘTI
Misiunea Venetia
Fiksi IlmiahLondra, secolul XXI: Peter Lane, un pusti de 14 ani este rapit de niste barbati ciudati intr-o zi ploioasa, la intoarcerea de la scoala. Aceatia pretind ca actioneaza pentru propria lui siguranta...