Öncelikle merhaba umarım burayı okuyorsundur çünkü ben uzun zamandır yazıyorum ancak kendimi tam ifade ettiğimi düşünmüyorum umarım hayatın bunaltıcı zamanlarından birazda olsun uzaklaşabilirsin. İnanıyorum ki yazdığım her kelime sana yeni bakış açısı kazandırsın ve birazcıkta olsa bu hikayeyi okurken dertlerinden arınmayı başarırsın. Her şey gönlünce olsun güzel insan.Burayı okuyorsan hikayeyi keşfedip okumaya başlamışsın demektir. Tanıtım kısmında karakterlerin isimlerini hemen yazmak yerine onların yaşama dair bakış açıları kendilerini anlatmaları için daha doğruydu bence o yüzden okumaya başladığın tarihi yazarsan sevinirim. Kendine iyi bak :)
KEYİFLİ OKUMALAR...
-SENİN İHTİYACIN OLAN TEK ŞEY BENİM-
Bu hayatta başarıya, başarısızlığa , mutluluğa,mutsuzluğa tüm duygulara siper olmuştu tüm benliğim; yaşamadığım ve kendimden kaçtığım, korkularıma yenik düştüğüm için asla nasıl bir duygu olduğunu bilmediğim aşk ise sadece uzak olan oydu. Ben nam-ı diğer Maria aşkı hiç tatmamış biri olarak kendimi tanımadığım,bir yabancının duygularına kapılmış olarak buldum. Bunca yıl köşe bucak kaçtığım duyguların hezeyanına uğradım.Kaçtığımı sanırken aslında ben ona tamamıyla tutulmuştum.
...
Fiziksel acının zamanla geçtiğini yıllardan geriye sadece birkaç sıyrık kaldığını hayat bana kafama vurarak öğretti ancak öğrenmediğim çok şey vardı mesela bedensel ağrıları bir kenara bıraktıracak ruh ağrılarımın olduğu anda anlayamaya başladım. Zaman benden çok şey alıp götürdüğünde artık geriye benden bir şey kalmamıştı. Onu göresiye kadar bundan o kadar emindim ki yanıldığımı işte o an anladım o beyaz gelincik gibi gözleri gördüğümde; bazen peşin hükümlü olmamak gerektiğini, hayatın bize verdiklerinin kıymetini ve anı yaşamanın ne kadar önemli olduğunu bana anlatan kadın hayatımın dönüm noktası bana göreyse dünün noktası bugünün ve yarınlarımızın bitmeyen cümleleri.
İki farklı yaşamın, iki farklı aile yapısına sahip iki gencin amansızca yaşadığı hayal kırıklıklarının arasında tanışması, tekrardan kadere olan inançlarının yeşermesi, erken yaşta bıraktıkları umudu geri kazanmaları, ağlamaları, gülmeleri, sevinçleri ve aşkı bir bebeğin emeklemesi gibi düşe kalka yaşamaya çalışan iki ruh onların hikayesi sıradan olmak için farklı ancak sıra dışı olamayacak kadarda bizden birileri. Onları tanımak için kendinize bir şans verin ve kendi derinliklerinizi geçici olarak bir kenara koyun ve onların yaşamına dahil olun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİN İHTİYACIN OLAN TEK ŞEY BENİM
Teen FictionBu hayatta başarıya, başarısızlığa , mutluluğa, mutsuzluğa tüm duygulara siper olmuştu tüm benliğim; yaşamadığım ve kendimden kaçtığım, korkularıma yenik düştüğüm için asla nasıl bir duygu olduğunu bilmediğim aşk ise sadece uzak olan oydu. Ben nam...