Kapitola 0: Bylo to dobré

43 6 2
                                    

Vypravěč: Byl to obyčejný den Teletubbies. Všude to bylo takové, jaké by být mělo. Ale skutečnost je jiná. Ve skutečnosti Po odešla a nikdo si jejího odchodu nevšiml, až pak Noo Noo, který se vydal Po najít. Po 3 minutách ji najde u jezera.
Noo Noo: Ahoj, Po. Co se stalo?
Po: Ahoj, Noo Noo. Jen jsem se šla podívat na jezero.
Noo Noo: Proč jsi tady? Ty sem chodíš často?
Po: Upřímně, jo. Chodím sem, když potřebuju klid, nebo nad něčím přemýšlím.
Noo Noo: Asi už pujdem. Určitě nás hledají.
Po: Tak teda jo.
Vypravěč: Cesta nebyla dlouhá. Do 3 minut byli zpátky. Tinky Winky si jejich příchodu všiml a šel jim naproti.
Tinky Winky: Kdes byla, Po?
Po: U jezera. Chtěla jsem být trochu osamotě.
Tinky Winky: Fajn. Laa Laa se mi zdá nějak smutná, tak s ní promluv.
Po: OK.
Vypravěč: Po šla najít Laa Laa. Našla ji celkem snadno.
Po: Ahoj. Tinky Winky mi řekl, že s tebou mám promluvit.
Laa Laa: Ahoj.
Po: Co se stalo?
Laa Laa: Zdálo se mi, že se nám něco stalo. Nevím přesně co, ale vím, že to bylo zlý.
Po: Byl to jenom sen. Netrap se s tím.
Laa Laa: Pokusím se.
Po: Co takhle dát si pudink?
Laa Laa: Tak tedy dobře.
Vypravěč: Když Po šla udělat pudink, pořád myslela na ten sen, co ji Laa Laa pověděla. Jak byla zamyšlená, tak šla najednou někam jinam.
Dipsy: Kam jdeš?
Po *vzpamatuje se*: Ježiš kam to jdu?
Dipsy: To bych taky rád věděl.
Po: Šla jsem udělat pudink a jak jsem přemýšlela, tak jsem sešla z cesty.
Dipsy: A nad čím?
Po: Říkala ti Laa Laa o tom snu?
Dipsy: Jo. Proč? *zamyslí se* Aha! Tak proto!
Po: Chceš jít se mnou? V případě, že bych se zamyslela, tak abys mě dokázal popřípadě dovést.
Dipsy: Proč ne? Nemám nic na práci, tak se s tebou projdu.
Vypravěč: Po 11 minutách se tam dostali. Pak si všichni dali pudink. Přišel i Guardian, o kterém skoro nic nevěděli.
Tinky Winky: Kdo jsi?
Guardian: Jsem White Tubby, ale někteří mi říkají Walter a jiní zas Guardian.
Laa Laa: A co tu děláš?
Guardian: Mým úkolem je na vás dohlížet a v případě velkých problémů i zasáhnout.
Dipsy: Takže jsi takovej náš strážnej a opatrovník v jedné osobě?
Guardian: Dalo by se to tak říct. Původně to měla být tajná práce, ale teď aspoň víte, za kým jít pro případnou pomoc.
Vypravěč: Potom se setmělo a všichni se rozhodli vyspat. Laa Laa měla strach, že se něco stane, tak se jí snažili uklidnit. Nevěděli, že bude mít pravdu.

Slendytubbies IVKde žijí příběhy. Začni objevovat