Vypravěč: Byla hluboká noc. Kromě Guardiana všichni spali. Potom se ozval hluk. Po to vzbudilo a všimla si, že Tinky Winky stojí u stroje na pudink.
Po: Tinky Winky? Už je pozdě, jdi spát.
Vypravěč: Tinky Winky nereagoval. Nehnul ani brvou.
Po: Tinky Winky! Jdi už sakra spát.
Vypravěč: Tinky Winky začal něco dělat s přístrojem na pudink. To dost Po naštvalo.
Po: *zakřičí* TINKY WINKY! OKAMŽITĚ JDI SPÁT!
Tinky Winky: Šmankote, Po. Neřvi tak.
Po: Počkej. Přece jsi u přístroje na pudink!
Tinky Winky: Ále! To teda ne. Já jsem spal jako by mě do vody hodili, než ses tu rozkřičela.
Po: *zamyslí se* Pokud je pravej Tinky Winky v posteli, tak kdo je sakra u přístroje na pudink!?
Tinky Winky: To teda nevím.
Po: Dipsy! Laa Laa! Vstávejte!
Dipsy: Co se děje?
Po: *všimne si, že Tinky Winky rozbil přístroj na pudink* Falešnej Tinky Winky zničil přístroj na pudink!
Dipsy: Jak je to možné?
Po: Musíme to zastavit.
Tinky Winky: Jdem na něj!
Po: *zavolá na falešného Tinky Winkyho* Hej!
Vypravěč: Falešný Tinky Winky se otočil a Teletubbies spatřili jeho tvář. Všem zatuhlo.
Dipsy: Podívejte se na to logicky. Je to čtyři na jednoho, takže jsme ve výhodě.
Tinky Winky (Infected): Vážně?
Dipsy: Laa Laa! Jdi za Guardianem pro pomoc!
Laa Laa: OK.
Vypravěč: Mezitím, co Laa Laa hledala Guardiana, zbytek zápasil s infikovaným Tinky Winkym. I když byli ve třech, infikovaný Tinky Winky je porážel. Potom odněkud vytáhl motorovku.
Po: Nevím, kdo je, ale vím, že je to zatracenej psychopat!
Vypravěč: Mezitím... Guardian běžel pomoct svým přátelům a po cestě se setkal s Laa Laa.
Guardian: Co tu děláš?
Laa Laa: *sotva propadá dech* Už jsem se bála, že tě nenajdu. Mí přátelé zápasí se zlým Tinky Winkym!
Guardian: Tak to musíme pohnout!
Vypravěč: Guardian a Laa Laa běželi za přáteli, nemohli totiž vědět, jestli ještě žijou. Mezitím... Infikovaný Tinky Winky rozehnal trojci Teletubbies. Po a Tinky Winky si řekli, že venku je více místa, kam se schovat a budou tam v bezpečí. Dipsy to ven nestihl.
Tinky Winky (Infected): Ty nikam nepujdeš!
Dipsy: Kdo ti řekl, že mi můžeš poroučet!?
Tinky Winky (Infected): *připraví se zabít Dipsyho* Je to má věc! Takže udělám přítrž tvým otázkám!
Guardian: *vtrhne do místnosti a Laa Laa za ním* Jen přes mou mrtvolu.
Vypravěč: Infikovaný Tinky Winky nezabil Dipsyho, ale nasadil úsměv psychopata a zdrhl ven.
Guardian: To bylo těsný.
Laa Laa: Venku je ale Tinky Winky a Po!
Guardian: Sakra! Úplně jsem na ně zapomněl!
Vypravěč: Venku už hledal infikovaný Tinky Winky ostatní. Tinky Winkyho si nevšiml vůbec, ale Po takové štěstí už neměla. Ihned utíkala a infikovaný Tinky Winky za ní. Pak po 15 minut dlouhé honičce přišel zádrhel. Po totiž zakopla, když utíkala. Když se dostala na nohy, všimla si stromu. Otočila se a tam stál Tinky Winky a držel v rukách provaz. Po napadlo to nejhorší a to, že bude viset. Infikovaný Tinky Winky byl hodně blízko, takže útěk nepřipadal v úvahu. Po věděla, že ho přemluvit nemohla, nevěděla čím a ani jestli by to zabralo. Oči se jí zalily slzami. Už byla smířena s tím, že zemře. Radši zavřela oči, aby neviděla svou smrt. Pořád se nic nedělo. Otevřela oči. Infikovaný Tinky Winky tam byl pořád, ale byl jaksi zamyšlený. A jen co se jí dotkl, v dálce zapraskala větvička. Infikovaný Tinky Winky se tam podíval, ale Dipsy na něj skočil zezadu a nasadil mu želízka.
Laa Laa: To bylo rychlý.
Po: Vy jste snad moje spása! Málem mě zabil.
Guardian: Možná nevěděl, jak tě oběsit i když to zní extra hloupě. Ale i tak to byla tvá výhoda, jinak by bylo po tobě.
Dipsy: Co s ním uděláme?
Po: Nevím. V podstatě si s ním můžem dělat co chem, když má pouta.
Tinky Winky: Možná mě budete mít za blázna, ale vezmeme ho zpátky k nám, aby ho Noo Noo prověřil.
Guardian: *vraždí Tinky Winkyho pohledem* Co by s tím mohl mít společnýho Noo Noo!?
Tinky Winky: Nějak musíme zjistit, kdo tohle *ukáže na infikovanýho Tinky Winkyho* na nás poslal, aby se nás zbavil. Noo Noo je možná nevinný, ale radši ho proklepneme, abychom měli jisto.
Laa Laa: Já souhladím s Tinky Winkym. Když Noo Nooa prověříme, tak se aspoň ujistíme, že to nebyl on.
Dipsy: Jdeme.
Tinky Winky (Infected): To mě jako budete vyslíchat? To jste mě mohli vzít rovnou k esembákům.
Dipsy: Drž hubu a krok.
Vypravěč: Dipsy popadl infikovanýho Tinky Winkyho a šli domů. Jakmile byli doma, Po šla hledat Noo Nooa. Po minutě ho přivedla.
Noo Noo: Co se děje?
Guardian: Tohle se děje.
Vypravěč: Noo Noo se podíval na infikovanýho Tinky Winkyho.
Noo Noo: Já až svýho bráchu potkám, tak ho zabiju.
Laa Laa: Tak počkat! Ty máš bráchu?
Noo Noo: Ano. Je to mé dvojče a jmenuje se Tee Doo.
ČTEŠ
Slendytubbies IV
ActionUrčitě znáte Teletubbies nebo Slendytubbies, já jsem trošku použil svou jeblou fantazii a vzniklo tohle. Bude to i příběhově jiný (i když odborník na Slendytubbies III určitě shledá jistě věci podobné, ale nevadí), takže je na co se těšit. Užijte si...