Kapitola 5: Cesta pokračuje

45 4 4
                                    

...mezitím v horách...

Vypravěč: Slendytubbies se vrátili z lovu. Měli dost slušný úlovek.
Brute Tubby 1: To bylo dneska geniální.
Brute Tubby 2: Já sám ani nevím, jestli jsme měli někdy takový úlovek.
Yetti Tubby: Abychom se uživili všichni, musíme toho lovit hodně.
Cave Tubby: Kde je Jednotka 437???
Brute Tubby 2: A kde jsou Teletubbies???
Yetti Tubby: Arrow Tubby? Mohl by ses podívat, kde je Jednotka 437?
Arrow Tubby: Ano, šéfe.
Vypravěč: Arrow Tubby šel hledat Jednotku 437. Do 2 minut ho už táhl.
Arrow Tubby: Byl hluboko pod sněhem a když jsem ho našel, byl takhle spoutanej.
Brute Tubby 1: Sundej mu ten roubík, ať se aspoň něco dozvíme.
Vypravěč: Arrow Tubby sundal Jednotce 437 roubík a on začal chrlit odpovědi na jejich ještě nevyřčené otázky.
Jednotka 437: Ten zelenej hajzl na mě skočil zezadu a ihned mě spoutal. Nemohl jsem nic udělat. Pak mi ještě nasadil roubík a potom mě někde zahrabali.
Yetti Tubby: Ten zelenej bude náš problém. Musíme informovat pána o jejich útěku a i o tom, že ten zelenej bude pro nás velký problém.
Tinky Winky (Infected): Já už všechno zapsal, když jsme řešili, kam se poděl Jednotka 437 a teď jsem připsal, že ten zelenej to má na svědomí a že může být náš problém.
Yetti Tubby: Dobrá tedy. Dipsy? Ty jdi za pánem a předej mu tento vzkaz. A Crawler Tubby? Ty pujdeš s ním a vezměte to přes ty tvé podzemní tunely, ať jste tam rychleji. My ostatní je jdeme sejmout.
Crawler Tubby: Spolehni se.
Vypravěč: Slendytubbies se vydali na cestu.

...u jezera...

Vypravěč: Teletubbies konečně dorazili k jezeru.
Laa Laa: To je ono?
Dipsy: Nevím. Vypadá to jak bažina.
Noo Noo: Ale je to jezero, takže jsme správně.
Po: A kudy půjdeme?
Guardian: Snažil jsem se najít lepší cestu, ale vypadá to, že musíme přes jezero.
Tinky Winky: Tak to je fakt paráda.
Guardian: Je mi líto, ale jinak to nejde.
Vypravěč: A za nesouhlasného bručení šli dál. Začali si všímat různých věcí.
Dipsy: Zvláštní. Vypadá to jako nějaký opuštěný přístav.
Laa Laa: A dokonce je tu i loďka.
Tinky Winky: Zřejmě je to už několik let opuštěný, jen se podívejte na ty kotvy.
Po: Moc kvalitně nevypadaj.
Guardian: Ale tahle poslední vypadá, jako kdyby ji tu někdo dneska položil.
Laa Laa *nervózně*: A co tím chceš říct?
Guardian: Že tu možná byli.
Po: A tady jsou nějaký kosti. Jen se podívejte do té chatky.
Noo Noo: Rozhodně tu byli.
Laa Laa: Přijde mi, že každých několik uražených metrů mi dochází, že oni nejsou jako nějaký naše zombie verze, ale jsou dost inteligentní.
Dipsy: Mě to bylo dost jasný už na první pohled. Už jenom to, že jeden z těch monster nás dokonale nalákal a to jen svým hlasem.
Vypravěč: Avšak pokud by se nebavili o inteligenci Slendytubbies a lépe se dívali po okolí, jistě by si všimli Crawler Tubbyho v zákrytu roští, jak je pozoruje.
Crawler Tubby: Tak tady vás máme.
Vypravěč: Crawler Tubby, spokojen s tím, co viděl, zalezl do jednoho svého tunelu a pečlivě to zahrabal, aby si ničeho nikdo nevšiml.
Po: Slyšeli jste to?
Tinky Winky: Co?
Po: Jako kdyby někdo něco hrabal v zemi.
Noo Noo: Ví, kde jsme. Musíme zmizet.
Laa Laa: O čem to sakra mluvíš?
Noo Noo: Toho parchanta jsem hned poznal. Jedinýmu ze Slendytubbies z těla vyrosto nějaký odporný monstrum. Teď jde za tou svou bandou předat zprávu, kde jsme.
Guardian: Pokud tvůj bratr Tee Doo byl v Main Landu dost dlouho a zapamatoval si cestu do Satelitní stanice, musel ji určitě vykecat svým výtvorům, takže oni ví jen to, kam jdem, ale neví kde přesně jsme.

...v Satelitní stanici v tajném středisku...

Vypravěč: Infikovaný Dipsy vstoupil. Tee Doo ho už očekával.
Tee Doo: Jaké jsou novinky?
Vypravěč: Dipsy mu jen podal papír a Tee Doo si ho začal číst. Když dočetl, vzhlédl na Dipsyho.
Tee Doo: Je škoda že nevíme, kam se ukryli.
Vypravěč: Jen co to dořekl, ozvalo se bouchání. Tee Doo přijel k poklopu a otevřel ho a z něj málem vyskočil Crawler Tubby.
Crawler Tubby: Jsou u jezera, poblíž naší minulý skrýše.
Tee Doo: Výborně. Jdi s Dipsym a informujte ostatní Slendytubbies. A pokud někoho z nich chytnete, přiveďte mi je. Pokud se pokusí o JAKÝKOLIV útok, omračte ho. Pokud někdo z nich takto dopadne, bude jen tvůj, Crawlere.
Crawler Tubby *pomýšlí na onoho zelenýho, jak si ho dá k večeři a je jak omámený*: Já to beru.
Tee Doo: Tak jděte, ať nám neutečou.

















Pokračování příště...

Slendytubbies IVKde žijí příběhy. Začni objevovat