תקוללו, איזבל והמזגן שלה!

62 6 3
                                    


נ.מ. אלק (ה.כ. אצלי מקס לא מת!) 

מגנוס הלך לישון, ואני ישבתי בסלון הבית-מחסה הזמני שלנו ושתקתי. הבעלים של המקום, עומר ואחותו תמר, היו ממש נחמדים, אבל עדיין הרגשתי לא בנוח. בשלב מסוים קמתי והלכתי לחדר שלנו, כלומר שלי, של המשפחה שלי, של ג'ייס, קליירי, סיימון ומגנוס. נכנסתי לחדר, וקפצתי. המזגן דלק על -16 מעלות והיה קפוא בפנים. (ה.כ. עוד לא נתקלתי במזגן שיורד עד -16 מעלות, שלי יורד עד 16, אז תסתמו.) מגנוס ישן כבר, והשמיכה שלו הייתה זרוקה לצדו. התיישבתי ליד מגנוס על המיטה שלו ועטפתי אותו בשמיכה, במחשבה שאולי המזגן כבר הספיק לעשות אותו חולה. הוא נראה בסדר פחות או יותר. הרמתי את מבטי אל מקס. "למה קר כאן כל כך?" הוא הצביע אל איזבל. "חם לה," לחש. "היא מאלה שאף פעם לא קר להם." שמתי את המזגן על 20 מעלות כדי שלא נקפא למוות [אוקיי, אוקיי, אני מגזים. אבל באמת היה קר.] וליטפתי בעדינות את פניו של מגנוס. ואז הגיע אליי קטע מהשיחה של אמה ולאנה. "לא ידעתי שקוראים לו אלכסנדר." אמרה לאנה. אמה משכה בכתפיה. "לרוב האנשים שקוראים להם 'אלכס' או 'אלק' או דברים כאלה, השם האמיתי שלהם הוא אלכסנדר." "רגע... אז אלכס פיירו...?" אמה חייכה. "יאפ." "תסבירי. לרוב אלכס מזדהה כבת!" "בדיוק," אישרה אמה. "למה? כדי לטשטש את השם ה'גברי' שלה. את יודעת הרי שאלכס שונאת דברים בסיסיים כמו שם או צבע או סגנון שהצמידו להם מגדר, היא מעדיפה שמות דו-מגדריים כמו אלכס או עדי או היילי. כנ"ל לגבי הצבעים, למה היא לובשת ורוד וירוק? כדי להראות לעולם (ה.כ. המשפט אחד המפורסמים של אבא של חברה שלי אנה שתעקבו אחריה 5052964kdc( שגבר אמיתי יכול ללכת עם ורוד. אני מתה עליה." אמה סיימה את הנאום שלה. הפסקתי להקשיב להן ונשכבתי ליד מגנוס. חיבקתי אותו בחזקה. נראה שהמיטה שלי נשארת ריקה הלילה.





גבר אמיתי יכול ללכת עם ורוד.

זה היה פרק ראשון!

אהבתם? אני מאוד. זה קיטשי רצח.

ביי

פאנפיק קיטשי על מאלקWhere stories live. Discover now