נ.מ. קליירי
ג'ייס העיר אותי מוקדם בבוקר ואמר שהטרמפ שלנו הגיע. כששאלתי אותו איזה טרמפ הוא משך בכתפיו ואמר, "אני לא בדיוק יודע, אבל אמה אמרה שנוסעים לגשר הזכוכית של סין." בהיתי בו כאילו אמר לי שאחד האחים השתקנים עושה גלגלונים במסדרון, ערום כביום היוולדו. (ה.כ. מי שמזהה מאיזה ספר זה מקבל היי בתגובות.) "סין? סין? ג'ייס, מאיפה נגיע עכשיו לסין? אנחנו בישראל!" ג'ייס משך בכתפיו. "אני לא יודע, קליירי! אפילו מגנוס אומר שזה בלתי אפשרי בלי ליצור שער מעבר." נאנחתי. "בסדר. אני לא יודעת מה איתך, אבל אני מעולם לא הייתי בסין. עכשיו צא מכאן ותן לי להתלבש."
נ.מ. כללית
סוסים. זאת הייתה התוכנית הגאונית של אמה. סוסים. טוב טוב, לאחד מהם היו שמונה רגליים, כמה אחרים היו בכלל פגסוסים, ועוד אחד היה הסוס המהיר ביותר בתשעת העולמות. אמה זינקה ללא היסוס על גבו של הסוס עם שמונה הרגליים. מקס ניגש אליו וליטף את אפו. "איך קוראים להם?" שאל את אמה. אמה חייכה אליו. "זה סטנלי, ואלה בלאקג'ק, גווידו, פורקפאי ואריון. אתה אוהב סוסים?" "מת עליהם!" הוא הנהן במרץ. רוברט ניגש אליו ולקח אותועל הידיים. "בסדר, חבר קטן, אתה איתי," אמר. מקס צחקק והתפתל בזרועותיו של אביו. "אבאאא תעזוב אותיייי," אמר. לאנה צחקקה. היא ישבה על גבו של בלאקג'ק. "בואו, תרכבו איתי," הציעה. רוברט הניח את מקס על הסוס מאחוריה והתיישב בעצמו. איזבל התיישבה מאחורי תמר על פורקפאי, וסימנה לקליירי להתיישב מאחוריה. קליירי אחזה בידה המושטת ומשכה את עצמה אל גבו של הסוס. אמה הושיטה יד למגנוס. הוא אחז בה ובעזרתו של אלק משך את עצמו אל סטנלי. הוא התנודד קלות, ואלק מיהר להתיישב מאחוריו ולייצב אותו. הוא העביר את זרועותיו מתחת לכתפיו של מגנוס ואחז באמה מעבר לו, יוצר מעין חגורת בטיחות. (ה.כ. אם הייתי טובה בציור, הייתי מציירת ושולחת לכם את זה שתבינו יותר טוב, אבל זה ייראה כמו התקפאנגירל זמני, אז לא תודה. אבטעויחוטאככהענוןי8ע7טנמןחויןם.) מריס התיישבה מאחורי בנה. ג'ייס וסיימון התיישבו מאחורי עומר, ויצאנו לדרך בשמים.
I'M BACK BITCHES!!!!!!!!!!!!!!!
מחסום כתיבה סורי
YOU ARE READING
פאנפיק קיטשי על מאלק
Fanfictionקראתי רק את בני הנפילים הראשון (אז בלי ספויילרים!) ואני כבר מכורה לשיפ הזה למרות שמבחינתי הם עדיין לא התנשקו, כאילו בספר אני מתכוונת, פה הם זוג רשמי. תהנו