"Nasıl dönebileceğinizi bulduk!"
●
Tamam kabul çok atlayarak anlatıyorum ama ben bile daha neler olduğunu kavrayamadım. Tanrı aşkına hayatınızda kaç defa babanız sizden küçük olabiliyor!? (Ne demek kızın yaşı anneden büyük olamaz bizim zamanımızda oluyordu)
Her neyse asıl olaya dönmem gerek sanırım. Makine tamir olmuştu ama ben nasıl gideceğimi bilemiyordum. Daha önce kaybettiğim babamı geri kazanmış sayılmaz mıydım? Neden onu bırakmak zorundaydım ki?
Daha önce kaybettiğim birini yine kaybetmeyi göze alamazdım.
Belki size saçma geliyor bu sözlerim. Belki sizde benim gibisiniz. Ama lütfen benim tarafimdanda düşünün.
Siz kendi zamanınıza dönüp bir mucit olarak anılmayı mı isterdiniz? yoksa uzun süre önce kaybettiğiniz babanızın yanında yok olmayı mı?
Büyuk ihtimalle herkesin kafasında başka bir cevap var. Ama yinede zorluk çıkarmadan dönecektim her ne kadar zor olsada.
Makinenin önünde boş bakışlarla duruyordum. Bu sanırım veda zamanıydı.
Tanrının gözünden;
Wonpil yavaşça oğlunun yanına gitti ve kollarını iki yana açıp yüzünde buruk bir gülümsemeyle ona baktı.
Hana bunun duygusal bir an olduğunu biliyordu bu yüzden karışmak istemedi. Seungmin'in son kez babasına veda etmesini izledi.
Seungmin dolu gözlerini kırpıştırınca bir kaç damla göz yaşı yanaklarına döküldü.
Adam daha fazla beklemeden oğlunu kollarının arasına alıp o da tıpkı Seungmin gibi ağlamaya başladı.
Tuzlu su gözlerinden birer birer firar ediyordu ikilinin.
Wonpil Seungmin'in kollarından tutup kendinden uzaklaştırdı. Boğazındaki yumruya inat konuşmaya başladı.
"Seungmin yolun düşerse nereye geleceğini biliyorsun."
Seungmin hafifçe gülümsedi.
"Unutma,her zaman yanında olacağım. Sen fark etmesen bile."
Hana ve Seungmin Wonpille son kez vedalaşıp makineye doğru adımladılar.
İkiside makineye girmeden derince bir nefes aldılar.
Hana makineye girdiklerinde Seungminin kolunu dürtüp söylendi.
"Başka bir zaman dilimine gerek kalmadı ha?"
Ve Wonpil makine'nin düğmesine bastı.
Belkide her şey yeni başlıyordu.
૮⍝• ᴥ •⍝ა
Şimdi diyeceksiniz ulan eşşek neden geç geliyor bölümler diye. Valla çok haklısınız verecek cevabım yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Time Machine - Kim Seungmin
Roman pour Adolescents"Umarım başka bir yerde ve başka bir zaman diliminde tekradan yollarımız kesişir." - Seungmin ve Hana icat ettikleri zaman makinesinin bozulmasıyla geçmişte kalan iki gençti. 𖠳Başlangıç:22/04/2020 𖠳Bitiş:...