A harmadik randi 2. rész 🔞

830 35 9
                                    

Alec Magnus puha selyem ágyneműjében ébredt, amely úgy tapadt bőrére, akár az ölelő karok. Arcát megvilágította a Brooklyn felett járó napsugár meleg fénye.

Közbenézett a boszorkánymester szobájában, Magnus már nem feküdt mellette.

Alec általában korán szokott kelni, egy átlagos napon, amikor sem démonok, sem más fenyegető lények nem ugrasztják őket ki hajnali órákban, 6:30 előtt már mindhárman ébrednek. Alec, Iz és Jace egész délelőtt együtt edzenek, számukra a tréning a nap kezdetét jelenti.

Miközben a takarók között feküdt a tegnap estére gondolt, sajnálta, hogy végül nem történt semmi közte és Magnus között. Tisztában volt vele, hogy ez a saját hibája, ő az kettejük közül, aki nem biztos abban, hogy valójában mit is akar a másiktól. Tetszik neki Magnus, őszintén kedveli őt, de lefeküdni vele három randi után túlzás lenne. Annyit gondolt már rá, hogy milyen lehet Magnussal, de azért gondolni meg megtenni nem ugyanaz.

Néha azért nézett pornót ő is. Nagy ritkán, mivel mindig attól félt, hogy valaki rányit. Mondjuk például Jace, és Jace nem tudhatja meg, hogy az összes lányokkal kapcsolatos története hazugság és igazából meleg.

Borzasztóan tapasztalatlan ezzel a témával kapcsolatban, nem is tudja, hogyan kell igazából szexelni. A pornó nem mutatja a valóságot, legalábbis Alec így gondolta. Mi van akkor ha fáj, vagy ki dönti el, hogy melyik fél a lány és melyik fél a fiú. Kell egyáltalán bármelyiküknek lánynak lennie?

Magnusnak már rengeteg kapcsolata volt, tudja vajon hogy Alec még szűz?! Mondjuk, ha abba belegondol, hogy azzal tisztában van, hogy ő volt Alec első csókja, akkor válószínűleg tudja.

Az Angyalra, ez az egész annyira kínos! Elmúlt tizennyolc és még semmilyen szexuális tapasztalata nincsen.

Tegnap, mikor Magnus benyúlt a nadrágjába, annyira kemény volt a pénisze, úgy érezte, az ismeretlen vágytól másodpercről másodpercre még keményebb lesz, ha lehetséges ilyen egyáltalán. A farka lüktetett Magnus érintése alatt, teljesen megőrjítette. Pontosan tudta, hogy Magnus is úgy érzett akkor, abban a pillanatban, ahogyan ő.

Felnézett Magnus digitális órájára, már 10.23 volt, nem hitt a szemének, sosem maradt ágyban ilyen sokáig.

Felkelt a puha párnak közül, hogy felöltözzön, de a ruhái eltűntek.
'Magnus valószínűleg kimosta őket.' gondolta. Az egyetlen ruhadarabja a fekete alsónadrágja volt, amit tegnap éjszaka magán hagyott.

Elindult hát, hogy megkeresse Magnust.

"Magnus?" szólította meg a boszorkánymestert miközben belépett a nappaliba.

"Jó reggelt, szépségem! Remélem jól aludtál." mosolygott Magnus a konyha ajtajából.

'Uhh..' gondolta magában Alec 'Remélem semmit nem főz..' elmosolyodott, ahogy eszébe jutott a tegnapi borzasztó vacsora.

"Jó reggelt. Igen, igazából szerintem soha nem keltem még ilyen későn." válaszolt a boszorkánymester kérdésére.

"Haha, hát pedig nem is volt fárasztó éjszakánk." kacsintott rá Magnus.

"Mt csinálasz? Kérlek mondd, hogy nem reggelit.." csintalan mosoly görbült Alec arcán.

"Alexander, te viccelődsz?"  komolyan nézett Alec-re, majd elnevette magát.

"Haha, nagyon vicces! Néha én is tudok szórakoztató lenni." nyilvánitotta ki a fiú, majd kinyújtotta a nyelvét vigyorogva.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 01, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

🔞 Malec | Amiket hiányoltunk a könyvekbőlWhere stories live. Discover now