"Ceren"
Bana doğru gelen iki kişiye bakıyordum karanlıkta ikisinide seçemiyordum birden gözlerimdeki yaşları sildim bana doğru yaklaşan cellat ve doğanaydı hemen kalmak için hareketlendim "dur nereye" cellat bana seslenmişti şişmiş gözlerimle ona bakamazdım sorusuna arkadan cevapladım biliyordum ki bakışları üzerimdeydi "Eee- şey işim varda" "bi dönsene garip davranıyorsun" "ceren knk gelsene bize eşlik et biraz " ne yapacağımı şaşırmıştım gözümden bir damla yaş aktığının farkında bile değildim onlara doğru dönerken yüzümdeki yaşı sildim cellat bunun fark etti ve bana bakmaya başladı ama ben sesiz bir şekilde oturdum doğanay canlı yayın açmıştı kenarda takılıyordu cellat gitarı kucağında bana bakıyordu ben dikkat çekmemek adına birşeyler soracaktım ki cellat benden önce davrandı "mutlu musun?" "evet neden sordun ki?" "çünkü göz altarın ağlamaktan şişmiş ve bankın altında birsürü peçete var ve çok mutsuz gözüküyorsun nedeni bu olabilirmi " efb ajanı gibi çocuk wallaha söyledikleri doğruydu ve ben mutlu muydum? 20 dakika önce sevgilisinden ayırtılmış biri olarak hayır ama cellat ve doğanayın burada olduğuna evet ağzım açık kalmıştı sanırım doğanay gelip kapattı canlı yayınıda bitmişti yanımıza oturup "kim mutlumu söyleyin çabuk " "ceren tabiki" "abartmayın çocuklar mutluyum işte" "knk sen küşatdan ayrılmışsın şimdi gördüm tiktok magazinde ne oldu?" cellat bana bakıyordu anlamıştı neden ağladığımı ve mutsuzluğumun nedenini ben sadece onun gözlerine bakıp gülümsedim"Cellat"
Ceren çok mutsuzdu mutsuzluğunun nedeni ise beliydi ve bunu herkes den gizlemek istemişti ama ya merve yayıcaktı bu haberi yada juanlar ben sadece onun saf kalbine üzülüyordum gözlerimin içine bakıp çaresiz gibiydi yapacağı birşey yokmuş gibi kesin bu işin içinde juanlar vardı yada aslııı evet aslı o şeytan aslı ile ceren küs olduklarından aslını ismini bile ağzına almaz 2/3 gün oldu küstükleri bu olaydan sonrada küşat onunla ayrılmıştı ona kol kanat gerecek yerde onu bir kenara bırakmıştı bunları duydukça daha çok sinirleniyordum düşüncelerimim kafamdan attıp cere'ne "neden ayrıldınız" dedim birden bana bakan gözlerinden yaşlar gelmeye başlamıştı gözşerini hemen kaçırdı "boşver" "duymak istiyorum" ceren bana bakıp "ayırdılar zorla bunu bilsen yeter" konuyu kapatıp gitarımı elime alıp birşeyler mırıldandım ağzımdan çıkan şey hiraizerdüş papatyam şarkısı oldu"Cemre"
Bize doğru gelen kişi merve ve küşat idi yanımıza oturup birkaç birşeyler konuştuk etrafı toplayıp siteye doru yürüdük kapının kilidini açtım ve kapının önünde bavuların olduğunu görünce burada kalacaklarını anladım berke ve kürşat bavuları içeri yerleştirdi ve odalarına doğru gittiler yarın sabah birlikte tatile gidecektik ve yaren virüse yakalndığı için bizimle birlikte gelemedi zaten yanımızda istemiyorduk kendisini yatağıma uzanıp uyumaya çalıştım ve gözlerim kendiliğinden kapandı