"Cellat"
Benim yüzümden cerenin bacağı kırılmıştı hemde benim yüzümden bu yüzden ona küçük bir süpriz hazırlama fikri geliyordu bu yüzden akşam yemeğini yemek için mutfağa giriştim "cellat" "efennndim ceren" "yine ne işler peşindesin" "biraz birşeyler hazırlicaktım istermisin" "hayır tabikide lütfen mutfağı başımıza yıkma plase""Cemre"
Biraz evde canım sıkılmıştı bende mutfağa girip kurabiye yapmaya başladım ilk yapıtığımda ortalığı batırmıştım ama olsun kurabiyeler hazırdı ve fazla yapmıştım bende karşı komşuma verme fikri geldi kurabiyeleri papatyalı bi tabağa koyup anahtarı cebime atıp kapıyı örtüm ve kapıya geldim kapıya 2/3 defa vurdum ve kapı açıldı cellatın üzerinde önlük ve elinde eldiven vardı ona gülmemek için kendimi tutuyordum bizim karslı ev kadını olmuş hahah "e...şey ben kurabiye yaptımda getirmek istedim kokmuştur falan diye" "teşekür ederiz" tabağı elimden aldı ve arkadan sesler geliyordu "cellatttt kim miş" tabi ya bu ceren her yerden çıkıyor bu kız sinirim bozulup arkama dönüp gittim kapıya gelince anahtarı alıp kapıyı açtım ve içeri girdim"Cellat"
"Ceren bu akşam doganayda bizde sorun olmaz dimi" " yok cellat bi sıkıntı olmaz hem bende sıkıldım burada yatmaktan:(""Cemre"
Gerçekten pes doğrusu bu kız her yerden çıkıyor insan evinde oturur dövsem hak walla neyse gidip kurabiyeleri dolaba koydum iştahım kalmamıştı zaten birden karşı komşumun kapısı çaldı bende hızlı hızlı koştum kapıya bakmak için çok merak etmiştim ayağım halıya takıldı ve düştüm ama dururmuyum hayır kalktım ve hoplaya hoplaya kapının deliğinden baktım ve doğanaymış ve yanında kız gerçekten salaktım ayağım agrıyodu tekrar zıplaya zıplaya odama geçtim biraz uzanmak için