"Cellat"
Uyanır uyanmaz ceren ve doğanayı aradım biraz cerenin kafasını dağıtmak adına piknik organize etmiştim sabah saat 12:00 de kapıdan alacaktım ceren yine mıtsuzdu ama kafasını dağıtmak adına uçurtma almıştım yol boyunca sessiz di doğanay canlı yayın açmış takipçileri ile sohbet ediyordu ceren ise sessiz di piknik alanına gelmiştik birşeyler atıştırdıktan sonra arabdan uçurtma malzemelerini alıp ceren ve doğanayın yanına gittim "oğlum bu ne ya uğraşamam ben öyle şeylerle siz yapın" "bunlar çok güzel çok severim uçurtmaları" ceren gülüyordu ve ben mutlu olmuştum onu güldürmeyi başarmıştım "cellat gerçekten çok güzel oldu" "evet çok güzel" telefonu çıkarıp birkaç fotoğraf ve video çektim çok güzedi küçük çocuklar gibi gülümsüyor bir ora bir bura gidiyordu bi anda uçurtmayı elime tutuşturdu ve bana sarıldı sımsıkı sarılmıştı saçları papatya gibi kokuyordu onun kokusunu içime çektim çok mutluydu yüzüme bakıp gülümsedi okadar saf ve mutluydu eşyaları alıp eve gideceğimizi haber verdim "ben eve gidemem" "neden" "tek başıma biraz korkuyorum da" "bize hidiyoruz ozaman" "knk beni şırada indir markete uğrayıp sigara alıcam" "tmm" doğanayı indirip ceren ile benim evimin yolunu tutuk"Cemre"
Cellat 12:00 den beri evde yoktu bi işler çeviriyordu ama neyse cellat beni neden bukadar çok ilgilendiriyordu ki yada benim ona karşı tavırlarından dır biraz daha bu saçma fikirleri düşünmedim Biraz canlı açıp takipçilerim ile kafamı dağıtmak istiyordum biraz yayın yaptıktan sonra cellatın kapı sesi geldi içeri kız girdi sonra kendiside kızın atkasından girip kapıyı kapattı bende dolaptan birkaç kurabiye alıp o kızın kim olduğunu öğrenmekti içimden kızım ne yağıyorum diyordum ama beynim git diyordu hemen kurabiyeleri elime alıp kapıyı çaldım cellat açtı ve bedeni ile kapının önünde duruyordu içeriyi görmemem için "ne oldu?" "hiçççç sadece kurabiye" "saat 02:00 ve işim var tekrardan teşekkürler görüşürüz" "görüşürüz" diyip kapıyı kapattı şakkın birşekilde kapıya bakıyordum ve arkamda bana bakan berkeyi gördüm olay çıkarmamak adına sarılıp yanağından öptüm hemn gülümseyip beni kucağına alıp kapıyı kapatı beni uçak gibi evde koşturdu ama berke çok mutluydu :)Bölüm biraz geç geldi ama 2 veya 3 bölüm yayınlayacağım telafi edeceğim sevdiğiniz karakter kim yada sevmediğiniz?