Anna

100 4 0
                                    

  Primul vis am incercat sa cred ca fusese o coincidenta,mintindu-ma ca totul era normal,dar dupa visul din noaptea aceasta nu mai intelegeam ce se petrece.Eram nelinistita ,nu puteam sa vorbesc cu nimeni despre asta,fara sa fiu catalogata drept ciudata.

      Am incercat totusi sa ma prefac ca nimic nu se intamplase,trebuia sa ma duc la scoala,sa-mi vad de viata.Nu se intamplase nici o tragedie erau doar niste vise .Desi am incercat, tot nu puteam sa-mi iau gandul ,nu prea am putut sa ma concentrez la ore in ziua aceea.

   Seara aproape ca imi era frica sa mai atipesc ,imi era teama unde o sa-mi mai zboare gandul asa ca am invitat-o pe Anna sa stea cu mine. Ea era cea mai buna prietena a mea ,ne cunosteam de foarte mult timp.Aveam o prietenie perfecta, ne certam si ne impacam imediat.Era o fata nu prea inalta cu ochii allbastri si parul scurt, inchis la culoare.Nu i-am zis de ce am invitat-o ,nu pentru ca nu aveam incredere in ea ci pentru ca nu prea stiam ce sa-i spun.Pe scurt tot ce se intampla era ca imi era frica de un vis.

    Am coborat sa ne uitam la televizor.Anna adusese un film de groaza,adora filmele de groaza,si mie imi placeau pana sa le traiesc noaptea.Nu era prea indicat acum pentru mine sa ma uit la un film de groaza,speram sa nu-mi afecteze visele.Oare ce aveam sa mai visez in noaptea aceea?Ce urma sa mai inventeze mintea mea dupa un asemenea film? Nu am vrut sa o supar asa ca m-am uitat.Am bagat o punga de popcorn in aparatul cu microunde in timp ce Anna a pornit filmul . Eram amandoua foarte concentrate pe ecranul televizorului pana ce un zgomot ne-a facut sa tresarim:

Clinc!

Punga de popcorn era gata .Ne-am uitat 2 secunde una la cealalta ,iar apoi am inceput sa radem,de ce ne speriasem noi.

Misterele VietiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum