FİNAL

1.6K 76 17
                                    

Taehyung { 1 Yıl Sonra }

Önümde tüm yakışıklığıyla duruyordu. Bu geçen bir yılda Jeongguk azimli davranıp hem tedavisini oldu hem de üniversiteye devam etti.

Şu an ise ikimizde mezun oluyorduk. Bugün mezuniyet partimiz vardı.

Çok değişmişti benim sevgilim çokta güzelleşmişti. Bu durum benim kıskançlık krizlerine girmeme sebep oluyordu.

"Taehyung gitmeyelim bak yatağımız bize göz kırpıyor. Lütfen gitmeyelim. Yalvarıyorum."

İkimizde takım elbise giymiştik ama o benim çok yakışıklı olduğumu iddia edip gitmemek için yalvarıyordu. Kendisini görmüyordu galiba.

Giydiği taşlı ceket onu dahada parlatırken güzelliğine güzellik katarken benim sadece siyah giymemle yakışıklı olduğumu söylemesi garipti ama gecenin sonunda bu durumdan memnun kalacaktı.

"Jeongguk biricik aşkım o mezuniyet partisine gideceğiz. Zaten bir kez mezun oluyoruz. Bu gideceğimiz son parti olacak."

Sızlanıp dursada sonunda kabul etmişti.
Kapıdan çıkınca karşıma aniden Jimin çıktı.

"Hazırsanız gidelim bebekler sevgilim bizi bekler."

Jimin merdivenler hızla inip gözden kayboldu. Jeongguk ise yanımdan geçerken onu durdurdum ve dudaklarına minik bir öpücük kondurdum.

"Hayatım bugün doyasıya eğleneceğiz bugün çok mutlu edeceğim seni."

Gülümsedi ve elini tutup medirdivenlerden beraber inmeye başladık.

Dış kapıyıda kilitleyip karşımızdaki arabaya bindik.

♧♧

Mezuniyet partisinin yapılacağı alana girdiğimiz anda kulağımıza dolan müzik eve gidince başımızın çatlayacağını belli ediyordu. Boş olan masalardan birine ilerledik. Yanımda duran Jeonguuk kıpır kıpırdı.

Jeongguk'a döndüğümde zaten bana baktığını gördüm. Gülümseyip elini tuttum.

Bugün çok güzel olacaktı.

♧♧

Gecenin ilerleyen saatlerinde ağırlaşan şarkıyla beraber Jeongguk'ta beni dürtmeye başladı geldiğimizden beri hiç bir şarkıda dans etmemiştik ve onunda dans etmesine izin vermemiştim onu kurtların arasına gönderip yem edemezdim.

"Taehyung dans edelim lütfen." Ona bakıp kafamı hayır anlamında salladım o ise dudaklarını büzüp kollarını gövdesinde birleştirdi.

Saatime baktım artık vakti gelmişti. Hızlıca yerimden kalkıp sahnenin arkasına doğru yürüdüm.

♧♧

Jeongguk

Hızla kalkan Taehyung'un arkasından sadece bakakalmıştım nereye gitmişti ki?

Bende ayağa kalkıp gittiği yöne doğru yürümeye başladım. Yanıma gelen Jimin kolumdan tuttuğu gibi sahnenin önüne doğru sürükledi.

"Neler oluyor Jimin?" gürültüden beni duymuyordu bile.

Sahnenin önüne geldiğimizde sahne karanlıktı sonra sadece tek bir ışık sahnenin ortasına yansıdı.

Işığın altında benim biricik aşkım vardı. Ne yapıyordu orada?

Aniden çalan melodiyle kafam karıştı bu bizim şarkımızdı; Someone Like You.

Şarkımızı Taehyung'un ağzından duymak mükemmeldi ve bizim şarkımızdı Tanrım çok güzeldi.

Şarkının sözleri bittikten sonra Taehyung konuşmaya başladı;

"Benim biricik sevgilim Jeongguk bilirsin öyle güzel edebiyat yapamam. Seni çok sevdiğimi bilmeni istiyorum. Çok zorluk çektik bu zamana kadar ama hepsini ikimiz atlattık kimi zaman ayrıldık hiç konuşmadık ama sonra yine birbirimize koştuk. Benim yolum sensin Jeongguk." derin bir nefes alarak devam etti;

"Benimle hayatını birleştirmeni istiyorum. Artık Jeon Jeongguk değil, Kim Jeongguk olmanı istiyorum. Benimle evlenir misin güzelim."

Gözyaşlarım benden habersiz akıyordu. Sesimi bulamadım. Sadece kafamı salladım.

O ise sahneden koşarak indi. Yanıma gelip bana sıkıca sarıldı;

"Yeni hayatına hoşgeldin sevgili eşim."

Bu kitabıda bitirdik. Çok kafa karıştırıcı bir kitap oldu. İlk bölümlerini birisiyle ortak yazıyorduk anlaşmazlığa düşünce karıştı biraz toparlayayım derken biraz daha karıştı ama sonu güzel oldu bence neyse bu kitabı destekleyen herkese minattarım çokta güzel olmasa bile oy verdiniz bu yüzden çok teşekkür ederim.

Sizleri seviyorum diğer kitaplarıma da bir şans vermeyi unutmayın lütfen..

Desteklediğiniz için tekrardan teşekkür ederim💜

Luck • taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin