okuyun bari bide yorum yapin amk
•Jungkook•
Evde kimse yoktu ve ben sıkılmıştım. Gerçi evde Jimin'in annesi ve babam olsa da bir şey değişmezdi yine sıkıcı olurdu.
Şükür ki yerden bitme sevgili Jimin vardı ki en azından uğraşacağım birisi vardı.
Pes atmak istiyordum ama Namjoon ve Hoseok orospuları da beni satıp aileleriyle vakit geçiriyorlardı bugün. 3 haftalık tatile girmiştik ve daha bir haftası geçmeden ben tabiri caizse sıkıntıdan geberiyordum.
Jimin benimle, ödevine yardım edersem pes atacağını söylemişti. Sadece canım sıkıldığı için kabul ettim yoksa etmezdim tabiki amk.
Odasına doğru ilerlediğimde en son bu odaya girdiğimde olanlar aklıma gelince bi duraksadım.. Neydi o gün..
Tamam sakin olmalı ve onu aklımdan silmeliydim çünkü şu an düşünmenin sırası değildi.
Bi de umarım..
Umarım yine şort giymemiştir...
Ya Allah bismillah diyerek odanın kapısını oğlunun bilgisayarda ne yaptığını basmak için paldır küldür odaya dalan babalar gibi açtım.
Jimin içerde -şort giymiş..- sandalyesinde oturmuş kulağında kulaklık defterine bişeyler yazıyodu.
O şortları nerden buluyor tanrı aşkına? kısacık..
Benim geldiğimi kapının açılmasından anlayınca kulaklıklarını çıkarıp sinirli bakışlar atarken anlamıştı.
"Yavaş olsana be öküz müsün! Hem birinin odasına girerken kapı çalınır kapı?? Edep adap yok mu sende?" diye bana nutuk çekmeye kalkışacağı sırada daha da sinir olsun diye yatağına balıklama bir şekilde atladım.
Jimin ellerini kafası arasına almış saçlarını çekiştirirken bende sevinçten kuduruyordum.
Daha sonra bu yatakta olanlar aklıma gelince bir hışım yataktan kalkarak onun yanına bir sandalye çekerek oturdum.
"Ee ne yapacağım şimdi ben?"
Kulağına kulaklığını takmadan önce önüme bir kitap bıraktı. "Post-it ile işaretli yerleri görüyor musun? Ha işte oralardaki küçük mavi kutularda yazan şeyler burdaki fosforlu kalemlerle çizeceksin? Anladın!?"
Bana resmen 80lik dede muamelesi yapıyordu şerefsiz..
"Anladık heralde ne bağrıyosun??" diye çıkıştım. Mal mı ne..
"Ne bileyim sen şimdi anlamazsın kıtsın ya biraz işimi garantiye alayım dedim canım!" diyerek güldü ve kulağına kulaklığını takarak yazma işine devam etti.
Pis çiyan..
Elimdeki kitabı akarak dedi post-it yapıştırılmış sayfaları tek tek açmaya başladım.
Yanımda şort giymiş, yazı yazarken dudaklarını ısırıp yalayan ve kulaklığından yayılan 'you got the fetish for my life' sözünü tekrarlayan bir Jimin varken bu biraz zor olacağa benziyordu ama sanırım başarabilirdim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fuck it i love you ; jikook
Fanfictionjungkook sana hyung demememin sebebi aramızda bir yaş olması değil senden etkileniyor olmamdı