Kalp Ağrısı

277 8 0
                                    

Kalp kırıklıklarında gizlidir yaşanmışlıklar.Her kalp atışında o kırıklıklar batar içine.Cam gibi keskin,düzelemeyecek kadar dağılmıştır.Bir yalanı sevmek aşk,hissettirdikleri de kalp ağrın olmuştur.Kalp ağrır mı?Evet ağrır.Ama ne o ağrıyı geçirecek bir ilaç ne de o yarayı saracak bir el vardır.Herkese normal görünür,hiçbir şeyin yokmuş gibi muamele görürsün.Nereden bilsinler?Anlatamazsın,içine batan kırıklıkları paylaşamazsın.Öyle susarsın ki,kimse öldüğünü anlamaz.Öyle Can'ın yanar ki,kimseye anlatacak halin kalmaz.

Kendi yaranı kendin sarar,kırıklıklarını topladıkça yaşamaya başlarsın.Fırtınalar vardır,herşeyi kökünden söküp atan.O fırtınaların söküp attığı,yüreğinin çiçekleri,kendi ellerinle diktiğin sevgindir.Bakmaya bile kıyamadığın,sevmeye doyamadığın ne varsa sökülür yüreğinden.İçinde o fırtınalar eserken,yaşamaya çalışırsın.Bir gün gözleri eser yüreğinde,bir gün gülüşü.Yarım yaşarsın,o olmadan da alışmaya çalışırsın.

Iliklerine kadar üşüdüğün soğuklar vardır,herşeyi bitirip donduran.O soğuklar kirpiklerinden parmak uçlarına kadar üşütür seni.Yokluğu ayaz olup keser bedenini.Ellerini birbirine sürter,nefesinle ısınmaya çalışırsın.Buz kesmiş yalnızlığın yanında,güneşin,hiç bilmediğin uzaklıklardadır.Isınmak istedikçe sözleri gelir aklına,bir gün gidişi.Yeniden buz keser,o olmadan da yaşamaya çalışırsın.

***
Bazen bir yalanı sevmekti aşk
Bazen bir yalana inanacak kadar saf olmak
Bazen unutamamaktı aşk
Bazen Unutmayı bile istemeyecek kadar yanmaktı

Yıldızlar SönünceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin