BÖLÜM 07: en güzel tabağı sevdiği kıza vermek"Ya amacınız ne sizin!" diye bağıran Hyuck geri girebildiği kadar giderken arkasındaki sıraya dayandı. Artık yolun sonuna gelmişti, hissediyordu, yaptığı tüm muziplikler ve piçliklerin cezasını almak üzere bekliyordu. İşte bu yüzden Yuta ona sağlam bir kafa atarken ses edemedi. Doyoung onu sadece cimcirmişti. Mark ise Yerim onu birlikte yemek yemeye çağırdığı için bu dövme partisine katılamamıştı. En çok canını yakan ise Jaehyun'un attığı yumruklar olmuştu. Kum çuvalı değildi, ayrıca bir pısırık tarafından dövülecek kadar süt çocuğu da değildi. Bu yüzden Jaehyun'a okkalı bir yumruk atmış ve çocuğun dudağını patlatmıştı. İşte böyleydi. 1 2 7 ekibi bazı sabahlar rutin olarak kavga edip, öğleden sonra hiçbir şey olmamış gibi kankalıklarına kaldıkları yerden devam edebiliyordu.
[🐢]
"Selam Mark." dedi kısa saçlı kız piknik masalarından birine otururken. Yerim, fake sevgilisi ile bu sefer farklı bir masaya oturmuştu. Bu yüzden de onları bulmak onun için çıldırtıcı olmuştu, okula ait koruda bu masalardan beş yüz tane olduğuna yemin edebilirdi. "Ve selam Yerim." dedi ikinci defa, bu sefer kocaman gülümsedi. Favori çifti karşılıklı oturmuşken ve Jungkook denen yavşak buraya pis pis bakarken oldukça mutluydu.
"Biliyor musun, Yerim benim için pirinç keki getirdi, hem de çikolatalı!" diye bağırdı büyük bir heyecanla Mark. Yerim ona samimi görünen ama aslında içinden içinden kes sesini salak diye haykıran bir bakışla baktı. "Elbette getireceğim, sonuçta sevgilim değil misin ~" dedi ve hızlıca Jungkook'a döndü. Daha beş dakika önce ona bakmakta olan çocuk şimdi Yerin'in ellerini tutuyordu ve ikisinin de gülmesine neden olan şeyler fısıldıyordu. Sinir oldu ve önüne döndü. Buradaki en komik ve en güzel olan kız kendisiyken, neden sevdiği çocuk başka bir kızla gülüşüyordu.
"Çok bakarak egosunu tatmin etme şu gerizekalının." dedi Nayeon. Normalde Yerim, Nayeon'un insanlara - özellikle de Jungkook'a - karşı bu tarz ithamlarda bulunmasına kızardı. Oysaki Nayeon bu tarz sözleri söylemekten ayrı bir zevk alırdı, özellikle de karşındaki de tavşansa ve en yakın kız arkadaşının en büyük aşkı olup haftada bir kız değiştiriyorsa.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YOUTUBER 2 ☆ nct, itzy, twice, ucundan exopink
Fanfiction+ 🍙🍥❯ !!1 2 7 ekibi iş başında! yuta youtube kanalı ile ilgilenirken yerim okuldaki bir çocukla iddiaya giriyor, jisung ise buçukluk olma- dığını kanıtlamaya çalışıyor,, ♯🦋;; markri, chanros...