BÖLÜM 02: limitini sonsuzlarda yaşamak"Şunu ulaştırıver." diye bir fısıltıyla etrafındaki üç öğrencinin dikkatinin dağılmasına sebep olan Donghyuck hâlinden memnun gözüküyordu. Her ne kadar gençliğinin baharındaki bu günlerde gezmek daha cazip görünse de 'Kahrolsun Matematik' adı altındaki güzide ders ve öğretmenleri Minho ile gününü dershane gurbetlerinde sürünerek geçiriyordu.
Normal bir öğrencinin sadece bulunduğu dönem hakkında dersler alması gerekir, bazen bazı dershaneler geriye dönük konular da işlerler. Donghyuck'un dershanesi bu ikinci gruba girenlerdendi. Son sınıfta gireceği sınav için artı olarak çalışan bu çocuk, gördüğü sorulardan sonra kusma hissiyatini bastırmakta bu yüzden zorlanırdı.
"Biri bana son sınıf konularını aldığımız bu karma sınıfta ne işimiz olduğunu tekrardan açıklayabilir mi acaba? Hayır hangi yönü ile bana mantıklı geldi ilk konuştuğumuzda bilmiyorum ama benim burada bulunmam normal değil." diye tısladı Mark, Yuta'nın yanından. İşte böyleydi ya, onların güzide dershanelerinin bir yönü daha vardı. Dershane günlerinden birinin programını kendileri belirleyebiliyorlardı. Dönem başı, o gün için almak istedikleri derslere göre bir liste oluşturuyor ve idareye veriyorlardı. Sonra idare karma sınıflar oluşturuyor ve herkes normalde oldukları sınıflarından fazlasıyla farklı sınıflarda ders işliyordu. Çünkü alabilecekleri konuda limit yoktu. İsteyen geçmiş konuları isteyen ilerideki konuları seçebilirdi. Bu da o gün boyunca olacakları sınıfın öğrenci yelpazesini birinci sınıflardan mezunlara kadar geniş bir kitleyle dolduruyordu.
"Şaka mı yapıyorsun Mark, en az bin kere anlattım sana. Listeleri Jaehyun Rose'a göre doldurmuştu ya. Hani umutsuz aşkı da bu sınıfta. Unutmuş olamazsın çok ayıp!" diye ironi yaptı Hyuck arka sıradan.
O sırada Mark gözlerini sinirli sinirli, yan sırada oturmakta olan Jaehyun'a çoktan dikmişti. Çocuk, en ön sırada oturmuş ve belirsizlik sorusu çözmekte olan kızıl kıza öyle bir bakıyordu ki resmen kızla kendisi arasında limit alıyordu.
"Lan artıkMark Jaehyun'un Rose'a göre limiti kaçtır sence?" diye sordu Yuta dalga geçercesine. Mark arkadaşına dik dik baktıktan sonra cevap verdi, "Bence Rose kritik nokta, limitsizdir kardeşim." Hyuck bu cevaptan hoşnut olmuşçasına yanında oturduğu Doyoung'a baktı, muhtemelen tavşana benzeyen arkadaşının da gülmesini falan bekliyordu. Ne yazık ki çocuk sadece anlamsızca arkadaşlarını süzmekle yetindi ve Jaehyun'a bakıp güçlü ol diye fısıldadı. Donghyuck ve Yuta aynı anda Doyoung'a bakıp göz devirdi. Olmayacak işe amin demek tarzları değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YOUTUBER 2 ☆ nct, itzy, twice, ucundan exopink
Fanfiction+ 🍙🍥❯ !!1 2 7 ekibi iş başında! yuta youtube kanalı ile ilgilenirken yerim okuldaki bir çocukla iddiaya giriyor, jisung ise buçukluk olma- dığını kanıtlamaya çalışıyor,, ♯🦋;; markri, chanros...