3. Tureng

2K 40 235
                                    

İstiyen kişi:ValentineFox104197

Cinsiyet:

Türkiye;Erkek

İngiltere:Erkek

Smut:Var(uyarmıcam rahatsız olacaksan okuma ve smut yazarken utançtan yerin dibine gömülcem)

(Bence bu bölüm en uzunu olucak ve smut erken başlarsa üzgünüm)

Türkiye evinde çalışma masasının orada sandalyesinde oturmuş duruyordu.Yani kendisi çok sıkılmıştı ne yapacağını bilmiyordu.Kendisi tam sandalyeden kalkçaktı ki telefonuna mesaj gelmişti.Türkiye mesajın kimden geldiğine bakmak için telefonunu açtı.Mesaj İngiltere'den gelmişti.

İngiltere:Hey Turkey bugün nasılsın

Türkiye:Kötüyüm.   

İngiltere:Neden?

Türkiye:Çünkü sıkıldım.   

İngiltere:Yani bugün boşsun.

Türkiye:Evet öyleyim.  

İngiltere:İstersen evine geleyim.

Türkiye:Nasıl yani?

İngiltere:Yani senin evine gelicem.Hemde oyun da oynarız.

Türkiye:Olur. 

7 Dakika sonra

Türkiye hâlâ İngiltere'yi bekliyordur ve kapı çalmıştır.Türkiye bunun İngiltere olacağını düşündü.
Ve evet o İngiltere'dir.Türkiye onu içeriye buyur etmiştir.Ve İngiltere'de içeriye geçmiştir.

Türkiye:Bu arada İngiltere oyun oynucaz da  hangi oyunu oynucaz?

İngiltere:Hmm...pubg(Bu oyunu seviyorum hem de kız olarak)?

Türkiye:Oluuur.Ama benim odamda oynayak.

İngiltere:Tamam.

Türkiye odasına doğru gider İngiltere'de onu takip eder.Türkiye odasının kapısının önüne geldiğinde kapıyı açar ve içeri geçer,İngiltere'de kapıyı kapatır.Yani ikiside içeri geçerler.Ve ikiside ayrı koltuğa otururlar(Evet şuan milyonlarca kişi Türkiye'nin odasında neden 2 tane koltuk var diye düşünüyor).Sonra ikisi de pubg oynamaya başlarlar.

      2-3 saat sonra(Hâlâ pubg oynuyorlar)

İ

ngiltere:Hehehe yine yendim seni.

Türkiye:Ya hep sen beni yeniyon.

İngiltere:Ben bu oyunda çok iyiyimdir Turkey.

İngiltere:Ve saate baktım da artık geç olmuş Turkey,sanırım benim eve gitmem lazım.

Türkiye:Bugünlük burda kalsaaaaan

İngiltere:Emin misin Turkey?

Türkiye:Eveeet

İngiltere:Tamam o zaman,Turkey.

İngiltere Türkiye'nin üstüne doğru yürümeye başlar,Türkiye'de geriye doğru gitmeye başlar.Sonra İngiltere Türkiye'yi duvara sıkıştırır ve Türkiye'nin gözlerine bakmaya başlar.Türkiye'de biraz utanmış ve kızarmışdı(Ay ve yıldız kırmızı olur ama tamamı değil).Sonra İngiltere Türkiye'yi öpmeye başlar.Türkiye İngiltere'yi ittirmeye çalışıyordu.Ama yapamıyordu.Sonra İngiltere nefessiz kalınca Türkiye'nin dudaklarından ayrıldı ve Türkiye'ye bakmaya başladı.

Türkiye:İ-ingiltere b-bunu y-yapacağını s-söylememiştin!

İngiltere:Söylememe ne gerek vardi ki?İlla da öğrenicen sonuçta.

İngiltere bu dediğinden sonra Türkiye'ye göz kırpar Türkiye artık tamamıyla kırmızı olur(Ay ve yıldız zor görünüyo yani).Sonra İngiltere Türkiye'nin boynunu yalamaya başlar.Türkiye hiç bir ses çıkarmaz,ya da çıkarmamaya çalışıyordur evet çıkarmamaya çalışıyordur,bildiğin ses çıkarmamak için kendisini zor tutuyordur.Sonra İngiltere çok hızlı bir şekilde Türkiye'nin boynunu ıssırır.İşte Türkiye o zaman ses çıkarmıştı.İngiltere hafiften gülümsemişti ve Türkiye'nin t-shirt'ini çıkarmıştı kendisininkinide çıkarmıştı.

Türkiye:Hayır İngiltere yapma!

İngiltere:Merak etme~.Fazla acımıyacak~

İngiltere Türkiye'nin ellerinden tutarak yatağa doğru götürmeye başladı.Yatağa getirdiğinde Türkiye'yi yatağa yatırdı ve üstüne çıkıp onu öpmeye başladı.Bir yandan da Türkiye'nin pantolonunu çıkarıyordu.Çıkardığında onu bir yere attı ve kendininkinide çıkardı.Ve Türkiye'nin birçoğu yerlerini öpmeye başladı.Sonra da Türkiye'nin boxerini(Kesin yanlış)çıkardı ve kendisininkininkini(Şuan gülmekten ölüyorum kelimeyi öyle bir uzun yazdım ki :D) de çıkardı.Ve İngiltere Türkiye'nin içine girdi.

Türkiye:A-Ah~ İngiltere~ Çok hızlı olma.

İngiltere:Olur~

Sonra İngiltere gel git yapmaya başladı.İngiltere her gel git yaptığında Türkiye daha fazla inliyordu(Ehehe burnumdan kanlar geliyo).Sonra İngiltere durdu ve Türkiye'ye sordu:

İngiltere:Yeter mi?(Yetmez yaaa)

Türkiye:E-Evet.

İngiltere:Tamam.

İngiltere Türkiye'yi kucağına aldı ve banyoya götürmeye başladı.Ve yıkandılar(Ne diyeyim yani).Sonra İngiltere yine Türkiye'yi kucağına alarak Türkiye'nin odasına gitmeye başladı.İngiltere Türkiye'nin odasının kapısına geldiğinde kapıyı açtı(Eğer nasıl açtı diyorsanız illa bir şekilde açtı dirseğiyle işte).İngiltere Türkiye'yi yatağa koydu sonra kapıyı kapattı ve Türkiye'nin yanına yattı.

İngiltere:Hâlâ canın yanıyor mu?

Türkiye:...A-Ağrıyor ama f-fazla değil.

İngiltere:Seni anlıyorum,çok üzgünüm.

Türkiye:Ü-Üzülmene gerek y-yok,üzülme.

İngiltere:Sen öyle dersen tabiki de üzülmem.

Sonra ikiside uyuya kalırlar.Ve ikisi de uyurken çok tatlılardır.

İnanamıyorum.İlk defa smut yazıyorum o yüzden kendimi çok garip hissediyorum.Ama bence bu en iyisiydi.Neyse diğer bölüm de hangi shipi getireyim lütfen söyleyin.Ve ingilizcesi kötü olanlar vardır o yüzden sadece ingilizce kelime olarak sadece tek kelime koydum.Yoksa bir sürü ingilizce kelime koyardım.Ve size kalbimi yolluyorum bayy. 💟💖💝💜 Ve çok sorry 2. demişim 3.'ydü.

Countryhumans ship Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin