(Bu bölümde de smut erken başlarsa üzgünüm ve hoşgeldin eflinlal22,evde artık 6 kişi oldu ve evde büyüdü)
İstiyen kişi:irem_su14
Cinsiyet:
Türkiye:Erkek
Amerika:Erkek
Smut:Var
Türkiye Kuzey kıbrıs(Bu sefer KKTC demedim) ile bahçede kitap okuyordu.Ve Türkiye bi yandan da Kuzey kıbrıs'ın elini tutuyordu.Ama Güney kore birden bağırdı;
Güney kore:TÜRKİYEEEE,SANA BİR ŞEY SÖYLEMEM LAZIIIIIM!
Türkiye:Ne oldu Güney kore?
Güney kore:Eeeee ben şöyle anlatayım,Amerika seni yanına çağırıyor da gidicek misin?
Türkiye:...Aslındaaa ben.......giderim ama Kuzey kıbrıs'a sen bakıcaksın.
Güney kore:Olur(umarım bakabilirsin Güney kore).
Ve Türkiye Amerika'nın evine gitmeye başlar.Arabaya binmedi çünkü yakındı(illa yakın olmasını istedim).Sonra Türkiye Amerika'nın evine geldiğinde kapıyı çaldı.Kapıyı açan kişi beklediği kişi çıkmıştı.Tabiki kapıyı açan kişi Amerika'ydı.Sonra Amerika Türkiye'yi içeriye buyur etti.Türkiye'de içeri girdi.
Türkiye:Neden beni buraya çağırdın Amerika?
Amerika:Eee...öylesine çağırdım,sadece bugün seninle birlikte geçirmek istedim(Kesin yalan).
Türkiye:Tamaaam napalım o zaman?
Amerika:Bence film izleyek.
Türkiye:Türü nedir?
Amerika:Korku.
Türkiye:Oluur,olur.
Türkiye ve Amerika koltuğa otururlar.Amerika'da filmi seçmeye başlar.Amerika filmi seçtiğinde Türkiye ile izlemeye başlar.İkisi de filmi izlerler,ve daha da izlerler.Sonra Türkiye birden Amerika'ya sarılır.Ama hızlıca geri çekilir ve;
Türkiye:A-Amerika b-ben ç-çoook özür-
Amerika:Özür dilemene gerek yok Türkiye,anladım ki korkmuşsun(Her korkulduğunda sarılır mı acaba Amerika).
Türkiye:Sanırım doğru'yu söylüyorsun.
Der ve Türkiye filmi izlemeye devam eder.Amerika da filmi izlemeye devam eder.
---Yaklaşık 2-3 saat sonra---
Türkiye ve Amerika hâlâ film izliyorlardı(ama korku filmi).Ve Amerika Türkiye'ye bakmaya başladı.Türkiye'nin filmi izlerken çok tatlı olduğunu gördü.Sonra Amerika gülümsedi ve birden Türkiye'yi öptü(Dudaktan desem).Ve çoook uzun bir süre sonra Amerika nefessiz kalınca Türkiye'nin dudaklarından ayrıldı ve Türkiye'nin çenesini tutarak kendisine baktırdı.Amerika Türkiye'nin kızardığını(Nasıl kızardığını biliyorsunuzdur,ay ve yıldız nerdeyse zor gözüküyor) gördüğünde gülmeye başladı.Sonra Amerika Türkiye'yi kucağına aldı ve yatak odasına götürmeye başladı.Amerika yatak odasının kapısına geldiğinde kapıyı açtı ve içeri geçip Türkiye'yi bıraktı ve kapıyı kilitledi.
Türkiye:Amerika ne yapıyorsun?
Amerika:Sonra anlayacaksın~
Türkiye:*içinden*Sonra mı?nasıl yani-
Amerika birden Türkiye'yi yatağa itti ve Türkiye'de yatağa düştü tabiki.Sonra Amerika gömleğini(Gömlek çünkü aklıma ilk bu geldi) çıkardı ve Türkiye'ye yaklaşmaya başladı.Amerika Türkiye'ye yaklaşdığında ilk Türkiye'nin t-şörtünü(ne diyeyim yani aklıma başka gelmedi) çıkardı.Sonra Amerika Türkiye'nin üstüne çıktı ve Türkiye'nin boynunu öpmeye başladı.Türkiye inliyordu(Tabiki inliyecek öyle olmazsa olmaz)ama Amerika ısırınca daha sesli bir şekilde inledi.Amerika sırıttı ve pantolonunu(Yine ilk aklıma bu geldi) çıkardı(Boxerini de çıkardı,lol)ve Türkiye'nin kinide çıkardı(Türkiye'ninkide pantolon).Sonra Amerika Türkiye'yi ters çevirip içine girdi(Waow bunu yazarken kendimi harika hissettim).
Türkiye:Ah~ Amerika hızlı ol~
Amerika:Tabiki de~
Amerika git gide hızlanır ve Türkiye'de daha fazla inler.Bir kaç dakika sonra Amerika Türkiye'nin içinden çıkar ve Türkiye'yi kucağına alıp banyoya götürmeye başlar.Ve banyolarını(Yarım saat bunu yazim mi yazmiyim mi diye düşündüm) yapıp geri yatak odasına giderler.Sonra ikisi de uyurlar(Ne bekliyodunuz).
Bu bölüm de böyle oldu.Ve eflinlal22 artık sende benim kitaplarımda olacaksın,kitaplarıma hoşgeldin eflinlal22.Diyeceğim şey bu kadardı,başka diyeceğim birşey yok.O zaman bayy 💟💖💝
Kelime sayısı(Bu sefer unutmadım):486