Cum spuneam in capitolul trecut,trecand printr-o perioada grea in dragoste,m-am apropiat de Oana.
Fata care imi furase inima nu era tiganca,daca la asta te-ai gandit cand ai citit furase si avea trasaturile special alese pentru mine.Era inalta,in jurul a 1.80,era blonda cu ochii albastrii(in paranteza fie spus,mereu am avut o slabiciune pentru blondele cu ochii albastri).Mai pe scurt era ca o sticla de vin,toti si-o doreau goala cat mai repede.Desi eu atrasesem atentia aproape tuturor printr.o intamplare interesanta,ea nu se aratase interesata in a ma cunoaste si asta mi.a dar batai de cap.Luniile treceau si incepusem sa plac o alta fata,Antonia..Dupa o saptamana in care am fost impreuna,eu si Antonia ne-am despartit.In timp ce imi alinam durerea cu ajutorul mainii stangi(A nu se intelege gresit.I-am fost fidel Antoniei in saptamana cat am stat cu ea) primesc un mesaj:"Ce faci?Am auzit de tine si Antonia..esti bine?Sofia"
Dupa o lunga meditatie despre ce ar ar trebui sa.i scriu pt a o impresiona cat mi tare i.am dedicat urmatoarele:"Bn,u?Cn ti-a dat nr meu?".Pana in prezent raman cele mai spirituale cuvinte ale mele...Asa am cunoscur-o pe fata care imi va da batai de inima puternice si batai de cap cel putin la fel de puternice.A doua zi intrand in clasa,ma trezesc ca cineva ma cuprinde de gat si imi sopteste:
-Hai sa vorbim despre Antonia!
Ma apropiasem de ea si ciudat,incepusem sa simt ca am puterea a o mie de elefanti,vederea a doua mii de iepuri si chiar mi se parea ca o sa prind in viata finalul lan"Tanar si nelinistit".Era clar,eram indragostit..