^.^

865 61 21
                                    

SELAM ARKADAŞLAR, UMARIM BU ONESHOT HİKAYEMİ SEVERSİNİZ. ^.^

SAKİN İLERLEYEN BİR KİTAP OLUCAK SANIRIM, TADIMLIK BİR KİTAPTIR.

-JİN-

Kahvaltı neredeyse hazırdı. Uyandırmak için odasına gitmek üzere mutfaktan çıkacaktım ki, çoktan uyanmış elinde ki telefonu ile aşağı indiğini gördüm. Jungkook ile 4 yıldır evliyiz.  Mutfağa girdiğinde telefonunu masaya bırakmış ve belimden beni kendine çekerek dudağıma yumuşak bir öpücük bırakmıştı.

Kolları hala belime sarılı haldeyken sağ elimi bedenimde gezdirerek elbisemin altına sokarak kalçamda gezdirip sonra, cebinden göremediğim bir şey çıkardı. Yüzünde tam anlamıyla piç gülüşü vardı ben daha ne olduğunu anlamaya çalışırken, kalçamda büyük sert bir cismin deliğimi zorladığını fark ettim. Jungkook içime cismi sokunca acıyla inleyerek kollarına tutundum. 

"Acıyor!"

"Merak etme güzelim geçecek birazdan acısı"

Cismi tamamen içime ittikten sonra, kalçama hafif bir şaplak atarak elini geri çekti. Elbisemi düzelttikten sonra, az öncekinden daha uzun süren bir öpücük verip geri çekildi. 

"İçinde şu anda penis şeklinde bir vibratör var. Bu akşam  bir misafirimiz gelecek. Senin tanımadığın biri ama ben onları yakından tanıyorum. Yanlarında rahat olabilirsin güzelim.  "

"Peki neden böyle olmak zorundayım?"

"Çünkü, seni bu gece biraz zorlayacağım. Eğer bu gece başarılı olursan sana güzel bir ödülüm var bebeğim, anlaştık mı?"

Kafamı sallayıp onu onayladıktan sonra, masaya geçmiş ve kahvaltımızı yapmıştık tabi ben içimde ki kocaman şey yüzünden düzgün oturamıyordum ve bu alfa'nın her dikkatini çektiğinde tatlı bir gülümsemeyle önüne dönüyordu. 

Kahvaltımız bitirdikten sonra ortalığı toplamış ve çalışma odasında işini yapmak için masasına oturan Jungkook'un kucağına yüzüm ona dönük şekilde oturarak kafamı boynuna gömmüştüm. Kokusu beni mayıştırdığı için her kahvaltıdan sonra Jungkook işlerini bitirene kadar kucağında bu şekilde oturmayı alışkanlık haline getirmiştik.

Ben güzel kokusu ile kendimden geçmişken, bilgisayarının kapanma sesini duyarak işini şimdilik bitirdiğini anlamıştım. Geriye yaslandığında kafamı kaldırıp, yüzüne baktım. Belime sardığı ellerinden birini ileri uzatıp, masasının üstündeki takvimi eline aldı. İki gün sona yuvarlak içine alınmış günü gösterdi. 

"Kızgınlığın çok yaklaşmış bebeğim."

"Kızgınlığa dair garip bir şekilde hiç bir şey hissetmiyorum. Normalde şimdiden halsizlik hissetmeye başlardım."

"Evet, kokunda yoğunlaşmaya başlardı. Ancak kokun şuan da çok normal, eğer yarın kendini göstermeye başlamazsa istersen doktora kontrole gidebiliriz."

Başımı sallayarak onu onayladıktan sonra kalçama hafifçe vurarak güldü.

"Hadi kalk bebeğim misafirlerimiz için yiyecek bir şeyler hazırlayalım."

Kucağından kalktığımda elimi tutmuş ve benim yavaş yürüyüşüme ayak uydurarak, yavaş adımlarla aşağı inmiştik. Hızlıca bir kaç pratik hazırladıktan sonra Joy arayarak evden çıktıklarını haber vermişti.

Bizde evdeki hazırlıkları bitirdikten sonra yemek yapıp, üstümü değiştirip (etek giymiştim çünkü, Jungkook evdeyken etek/elbise gibi biraz daha feminen tarzda giymeme bayılıyor), salona geçmiştim. 1 saatimizi almıştı tüm bunları yapmak ve sadece 1 saatimizi almasına ve Jungkook'un bana yardım etmesine  rağmen deli gibi yorulmuştum. 

Miracle ~JinKook (Omegaverse oneshot)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin