♂️1 ♂️

21 1 0
                                    

,,Lidi.. potřeboval bych vám něco říct.." Odmlčel jsem se a rozhlédl po celé partě.
,,Jen do toho." Povzbudila mě moje nejlepší kamarádka Kamča, protože vycítila že jsem hodně nervózní. Všichni ostatní na mě napjatě koukali. ,,Já.. jsem gay." Vypadlo ze mě nakonec. ,,Tos nám chtěl jenom tohle? Wtf?! Brácho nechápu tu nervozitu. Nebo v nás nevěříš, myslíš že bychom tě vykopli z party či co?" Začal se smát můj bratranec Thomas s kterým jsem si mimochodem strašně podobný.. občas přemýšlím jestli nejsme dvojčata a jen nás nerozdělili. ,,Hej pohoda, líbím se ti?" Řekl Ben zamyšleně. ,,Eee.. nejsi můj typ .. však jsme skoro bráchové." Řekl jsem a snažil jsem se pochopit jeho myšlenkové pochody. ,,V tom případě jsem na ten pin pong ne?" Řekl a tím ukončil debatu.

,,Hej Lucasi! Lucasi vstávej!" Slyšel jsem ten nejnepříjemnější hlas co znám a začal jsem se probouzet. ,,Ale kdopak se nás uráčil poctít svou přítomností na hodině." Ryla do mě dál matikářka. ,,Však mám všechno hotové, můžu si dovolit zavřít na chvíli oči.." zsmžoural jsem na ní a zívl jsem si. ,,Tak nám řekni jak si postupoval při výpočtu na straně 212 cvičení 3 a) ." Už jsem se úplně probral ze vzpomínkosnu a začal jsem vysvětlovat to cvičení. V matice jsem dobrý a tak mám práci na hodině vždycky mezi prvními a můžu si dělat co chci. V rámci možností samozřejmě.

,,To je kráva, já to od ní prostě nechápu." Stěžovala si Kamča při cestě na další hodinu. ,,Tak někdy přijď k nám, vysvětlím ti to." Řekl jsem jí už asi po sté. ,,To by bylo bezva, ale víš že mám zaracha. Mimochodem co ten tvůj i-crush? Máš o něm něco nového?" Druhou polovinu řekla s docela velkým nadšením. Divím se že jí baví poslouchat jak mluvím o klukovi kterého ani neznám.,, No tak vím že je mu 18, že má holku, že je z Ruska a že ho v životě neuvidím. Jo a přesněji řečeno je z Moskvy."
,,No vidíš, to není vůbec špatný. Kde ty ty informace bereš?" ,,No tak prostě různě.. sleduju ho všude kde to jde a možná i někde víc. Btw ještě mám jeho telefonní číslo." Po tom co jsem to dořekl se rozesmála, nevím co jí na tom přišlo vtipné, ale když se směje ona tak mě vždycky nakazí. ,,Ty seš sakra dobrej Stalker, myslím že tě budu potřebovat." Řekla a tak tajemně se na mě podívala. ,,Je něco o čem bych měl vědět?" Podezřívavě a napjatě jsem se na ní usmál.
,,Jo.. no je tu jeden kluk... Líbí se mi a potřebovala bych o něm něco zjistit. Jmenuje se Adam." Povyprávěla mi back story o tom jak někam jela s rodinou a on jel taky jakožto kamarád jejího bratrance.
,,Víš o kom mluvím? Chodí o dva ročníky vejš." Zeptala se.

Jsem nervózní, netušil jsem že mě ten pocit méněcennosti dovede až sem. Nesnáším jí .. Annie .. ta sladká Annie co jí všechno jde a já musím být v jejím stínu. Ale to teď končí. Zrovna jdu na zkušební hodinu klavíru, budu pozorovat jak hraje někdo jiný a když se mi to opravdu bude líbit dostanu klavír a budu moc hrát.

StalkerKde žijí příběhy. Začni objevovat