אני מקבל הפתעה

588 39 36
                                    

מולי עמדו, לא פחות ולא יותר מזואי צל ליל וביאנקה די אנג'לו.

איכשהו ידעתי שזואי תבוא, אבל ביאנקה?  לא ראיתי אותה מאז שהייתי בן 14 (מסיבות שברורות לכולם אני מקווה)
"זואי! ביאנקה! תכנסו, יש לי המון מקום פה" הן נכנסו בצעדים קטנים והסתכלו על הווילה במבט מתרשם. "תראו תראו, איי המבורכים, לא פחות ולא יותר" אמרה זואי וחייכה אליי "מה שלומך זכר צעיר?" צחקתי "זואי, עם כמה שאת מבוגרת, אני מזמן כבר לא צעיר" היא משכה בכתפיה ושתיהן התיישבו על הספה. פניתי לביאנקה "ביאנקה, איך זה הגיוני? ניקו אמר לי שנולדת מחדש. ולמה את ביאנקה?" היא חייכה חיוך מרגיע, איכשהו היא תמיד נותנת לי הרגשה שהיא מבוגרת ויודעת יותר ממני. "נולדתי מחדש, כן זה נכון. אבל עם המזל המיוחד שלי, אני חצויה שוב" לרגע היא הבהבה. והפכה לנערה גבוהה עם שיער בלונדיני ועיניים שחורות לגמרי "היי, אני ליה" הקול שלה היה לפתע נמוך "אז מתת במסע חיפושים כלשהו?" "אמממ כן" היא חזרה להיות ביאנקה "אבל אני מעדיפה את דמות הביאנקה שלי, זה מרגיש לי יותר נכון"
חייכתי אליה.
"זואי" אמרתי "אני, אני כל כך מצטער. את סבלת אותי פעמיים, ועוד ראית שחזורים של אותו הדבר. זה בטח היה רע" היא הסתכלה עליי במבט שואל "על מה אתה מדבר פרסי?" פניה של ביאנקה הוארו לפתע. "על הגלגולים הקודמים שלו"
"את צדקת זואי, אני כמו הרקולס. ליתר דיוק, אני הרקולס"
היא היתה בשוק, ראיתי את זה בעיניים שלה.
"מה? מה זאת אומרת? אחד הגלגולים שלך הוא הרקולס?" "הראשון למעשה" אישרתי את דבריה, "הזכרונות חוזרים אליי, ולפעמים יש התקפים, אבל זה כאילו אני מתקדם בזכרונות שלו" זואי עדיין הסתכלה עליי "אבל, הרקולס הוא אל עכשיו. איך אתה, הוא אתם?" המבט שלה היה כל כך מבולבל אז הסברתי לי את כל הקטע עם הנשמות. "אז אתה לא תהיה הרקולס" היא אמרה בנימה רגועה יותר.

יצאנו החוצה להתאמן קצת. אחרי כשעה וחצי של קרב חרבות עם זואי ללא הפסקה התיישבתי מתנשף ומזיע על כיסא בפינה.
ישבנו לאכול וג'ייסון הגיע. "זואי, ג'ייסון ג'ייסון זואי" הם הנהנו אחד לשני "ג'ייסון זו ביאנקה אחות של ניקו, ביאנקה זה ג'ייסון אח של תאליה" ביאנקה נראתה מופתעת "באמת? אתם לא דומים" הגלגול המוכר הגיע ואחריו הגיחוך "כן אני יודע" הוא אמר. "טוב!" קראתי "יש לנו אוכל ולי לא אכפת אם אני חי או מת אני רעב. מי מצטרף?" כמובן שכולם הצטרפו....

כעבור שעה ליוויתי את כולם החוצה ונפרדנו לשלום. כשנכנסתי פנימה ההרגשה היתה בודדת מתמיד
---------------------------------------------------------
החלטתי לנסות להתמיד יותר עם הסיפור הזה....

זה אחד הפרקים שהיה לי ממש כיף לכתוב.

שנה טובה קהילת הוואטפד הישראלית💙💜✨

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 18, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

מי אתה פרסי ג'קסון? Where stories live. Discover now