Kiszely Réka: Most élsz
URL: http://aranymosas.konyvmolykepzo.hu/kiszely-reka-most-elsz-9646.html
„A meggyújtott gyertyák narancsvirág illatába kámfor és parfüm szaga vegyült, a misztikumba egy csepp keserű valóság."
„Ennyit arról, hogy holmi felsőbb hatalom majd a segítségemre siet és meghozza helyettem a megfelelő döntést, ha elég vastagon megfizetem a postást."
„Tényleg a kétségbeesés vesz rá minket a legnagyobb hülyeségekre – gondoltam, a haragom azonban elmúlt. Nehéz volt neheztelni saját magadra,"
„Talán én is suttoghattam volna üres megnyugtatásokat, ahogy mindenki más, de hiába nyitottam szóra a számat, egy hang sem jött ki rajta. Mi volt kegyetlenebb; az álszent és hazug megnyugtatás vagy az őszinte hallgatás?"
Kiszely Réka: Érzem, hogy érzed
URL: http://aranymosas.konyvmolykepzo.hu/kiszely-reka-erzem-hogy-erzed-10773.html
„Halálos ítéletet szokás olyan kimérten aláírni, mint ahogy a dohányzóasztal felé görnyedő Kovács a megállapodásunkra kanyarította a nevét. Látványosan nézegettem meggyvörös körmeimet, míg ügyfelem vért izzadt, és igyekeztem visszafogni magamat, hogy ne vigyorogjak kajánul a kínlódásán. Szilveszter környékén mindig sok volt a balek, aki segítségre szorult; az elfelejtett, vagy épp részeg bódulatban tett fogadalmakon majdnem olyan jól lehetett keresni, mint a válásokon."
„A gyerekkorban tett ígéretek keményebb kihívást jelentettek, mint egy meggondolatlanul tett fogadalom, vagy akár egy házastársi eskü. A mágia trükkös jószág; sokkal komolyabban vette egy kisgyerek őszinte, ártatlan szavait, mint egy felnőtt fogadkozását."
„Nagyi elmélete a minket felismerő, élő mágiáról sokkal közelebb állt hozzám, mint bármilyen akadémiai tananyag."
Kiszely Réka: Nyikorgó búcsú(s)zó
URL: https://www.apollotintafoltjai.hu/2018/10/01/kiszely-reka-nyikorgo-bucsuszo
„Olyan sok mindent megélt Velük, hogy már számon se tudta tartani. Megkopott emlékezetében a sok-sok év, akárcsak kérges bőrén a színes festék szilánkok [...]"
Kiszely Réka: Üres tökéletesség
URL: https://moly.hu/karcok/1425662
„Beleharapsz a szád szélébe; a meggyvörös rúzs alatt érzed a megszokott sebeket és ez megnyugtat. Még ha nem is látod őket, ott vannak. Talán mégsem az anyósod polcán mindig ott trónoló Götz babát bámulod. Talán mégis ott vagy Te is valahol, ebben az idegen arcban."
Kiszely Réka: Minden lépéssel távolabb
URL: https://moly.hu/karcok/1430384
„Indulni kellene. Tudta, a lába mégse a kijárat felé vitte, hanem a szoba sarkában rejtőző ajtóhoz, ami saját rideg birodalmát összekötötte Lanie szobájával."
„A jövő előtte volt. A boldogság mögötte, minden lépéssel egyre távolabb."
YOU ARE READING
Idézetek az íróinktól
RandomIsmerd meg az íróinkat! Találd meg te is a neked való stílust, történetet! Válogass az Apolló Tintafoltjai közösség műveiből!