1 (First Time)

28 5 0
                                    

"Goallll!!!!!!!"jerit yg lainnya.

"Oke good job everyone!boleh blik!esok tak ada latihan okee!"kata cocha jimin.

"Finally!boleh aku blik umah.Gomawo soobin!!"kata beomgyu smbil peluk aku.

"Hal kecik je.."balas aku and trus minum air.

"Wey soobin.Aku tak leh teman kau blik rini.Aku kena gi bakery eomma aku.Ada benda nk dikemaskan.."kata yeonjun smbil pgg bahu aku.

"Ohh gwaenchana..aku boleh je blik sorg..bukan nya jauh sgtt"balas aku.

"Okeyy gomawo sebb faham aku.Pape roger eah.Byee!!"yeonjun pun pergi diikuti dgn gyu dri belakang dia.

Aku pun galas beg and ramai pulak yeoja usya aku dri luar gelanggang besball tu.

Aku bukannya nk kata dorg penyibuk tpi faham faham lahh..aku penat and nk hadap yeoja yeoja tu lagi..haih..

OKE OKE SKIP THAT.MY IMAGE PERLU DIJAGA.

"Annyeong annyeong~"sapa aku dkt yeoja yeoja yg menjerit2 kegembiraan dkt aku.Aku pun keluar dri gelanggang tu.

DENGAN SEGERA SEBELUM OTAK AKU MELEDAK.

-perjalanan balik-

Aku pun berjalan alone kat lorong tu.Bukan nk ngadu eh..aku tak kesah jalan sengsorang.Lorong tu mmg sunyi..selalunya ngn yeonjunn hyungg..

Tgh asyik aku menyanyi tiba tiba ada suara yeoja panggil aku.

"...Guhaejwo..."

Aku pun toleh ke belakang.Tapi tak ada siapa pun.Buat tak tau je lah.tak pelik kalau tu suara yeoja sebb mmg banyak yeoja suka aku so tak pelik kalau dorg ikut aku blik.

"...Guhaejwo..."

Haish..Aku pun toleh lagi ke belakang.

"Siapa tu?"tanya aku and berhenti smbil pandang keliling.

BUT NO ONE THERE.JUST ME.

Aku pun cepat cepat lari blik rumah.

AKU BUKAN TAKUT EH.JUST TERKEJUT.

Kalau lah aku leh lari cam usain bolt.

NO NO.SKIP THAT.

-malam tu-

Dah siap mandi,homework done,aku pun bring atas katil ready nk tdo.

Aku pun terpikir2 pasal tdi.Iyep..mmg aku tak kesah kalau tu suara yeoja sebb cam apa yg aku ckp tdi.Kan banyak yeoja minat aku.So tak pelik kalau dorg ikut aku blik

Butttt..perkataan GUHAEJWO tu..tak kan lah yeoja yg ikut aku nk minta tolong kat aku.No no.I mean..KENAPA PERLU GUHAEJWO?

Kot lah boleh ckp SARANG BURUNG!!No no.Just kidding.SARANGHEEE!!

Aishh pelik pelik lah..imaginasi aku je kowd..Ishh aku penat sgt ni..tak cukup rest..tu yg otak bangang sgt..

Aku pun lelapkan mata and tdo

◇◇◇◇◇

♡Guhaejwo♡ [CSB]Where stories live. Discover now