အခ်စ္ဦးဆိုတာမ်ိဳးက..ႏွစ္ႏွစ္ကာကာနဲ႔ခ်စ္ရတဲ့သူမ်ိဳး..ဘယ္သူေတြကိုခ်စ္ခ်စ္သူ႔ကိုေလာက္မခ်စ္ခဲ့တာမ်ိဳး....တစ္ျခားသူေတြကအခ်စ္ဦးဆိုတာပထမဆံးခ်စ္မိတဲ့သူကိုတဲ့.....ကြၽန္ေတာ့တြက္ေတာ့...ႏွစ္ႏွစ္ကာကာနဲ႔ခ်စ္ဆံုးသူကိုဆိုလိုတာပါ....
******************************Tokyo....
Jiminကtokyoမွာလာေနတာအထက္တန္းၿပီးထဲကေပါ့..ပအေမနဲ႔အေဖဆႏၵေၾကာင့္လာေနေနရေပမဲ့..ကိုယ္ကိုတိုင္ကလည္းအဘြားေတြနဲ႔ေနခ်င္တာေၾကာင့္...ခုဘြဲ႔ရၿပီ..သို႔ေသာ္ကိုရီးယားျပန္ဖို႔စိတ္ကူးလံုးဝမ႐ွိ....ဒီမွာေနတာပဲကာလွၿပီး..အခင္ဆံုးသူငယ္ခ်င္းဆိုတာလည္းဒီမွာပဲ႐ွိတာမို႔.....ဒီမွာပဲအ႐ိုးေဆြးတဲ့ထိေနေတာ့မယ္.....
GM"ဂ်ီမင္းနီ....ေျမးေလးေရ....အဘြားဆီလာပါဦး....
Jm"လာၿပီအဘြား...
အိပ္ယာထဲလွဲေနတုန္းအဘြားေခၚသံၾကားလိုက္လို႔ဆင္းလာခဲ့လိုက္သည္.....
Jm"အဘြားဘာေျပာမလို႔လဲ....
GM"သားဆာကူရာပန္းေတြပြင့္ေနၿပီ.....
Jm"အင္းေလဒိရာသီပဲဒီပန္းပြင့္မွာေပါ့. .
GM"သားတစ္ကယ္ပဲေမ့ေနတာလား....
အာ..ဟုတ္သားပဲ..ပထမဆာကူရာပန္းပြင့္တုန္းကအဘြားနဲ႔ကတိေပးခဲ့တာ....ေနာက္ဆာကူရာပန္းေတြျပန္ပြင့္ရင္အဘြားေပးေတြ႔တဲ့ၾကင္ယာေတာ္နဲ႔ေတြ႔(date)မယ္လို႔... ခုကအဘြားစိတ္ခ်မ္းသာဖို႔ပဲ...ေမြးခဲ့တာကအေမနျ႔အေဖေပမဲ့...ေကြၽးခဲ့တာကအဘြားမို႔...အဘြားကိုအခ်စ္ပိုသည္...အထက္တန္းၿပီးမွအဘြားဆီေနရေပမဲ့...အဘြားကငယ္ငယ္တည္းကေထာက္ပံ့ေနခဲ့တာ.....အေဖကကိုရီးယား..အေမကဂ်ပန္...အေဖဘက္ကသေဘာမတူေတာ့အဆက္အသြယ္ျဖတ္ခဲ့တယ္....အေမဘက္ကေတာ့စိတ္ေအးေအးေလးေတြမို႔ဘာမွမေျပာ...အဘြားကငယ္ငယ္တည္းကေခၚခ်င္ေပမဲ့အေမ့ရဲ႕မာနေၾကာင့္ပါ...ပိုက္ဆံ႐ွိၿပီးေမာက္မာတဲ့အေဖ....သူလုပ္ခ်င္တာစြတ္လုပ္တဲ့အေမေၾကာင့္..ငယ္ငယ္တည္းကတစ္ေယာက္တည္းလိုလိုျဖစ္လာၿပီး...အဘြားကပဲေထာက္ပံ့ခဲ့တာ...ကထက္တန္းေအာင္ေတာ့တီေလးတို႔ကေခၚတာမို႔အဘြားနဲ႔ဂ်ပန္မွာလိုက္ေနျဖစ္တယ္.....ခုထိအေဖနဲ႔အဆမကိုအဆက္အသြယ္မလုပ္ပါ....ဖုန္းေခၚရင္ေတာင္အဘြားပဲေျပာခိုင္းခဲ့တယ္.....
YOU ARE READING
Tokyo Sakura(oneshot)
Fanfictionတိုက်ိဳၿမိဳ႕ကိုအလည္သြားတဲ့ေကာင္ေလးနဲ႔..အေျခခ်ေနထိုင္တဲ့ေကာင္ေလး၂ေယာက္ဇာတ္လမ္း