ခင္ဗ်ားတို႔သိလား...အခ်စ္ဥိးကိုေျမးဦးရတဲ့ထိမေမ့ဘူးဆိုတာေလ...
မွန္တယ္ဗ်တကယ္မွန္တယ္...ခဏေတြ႔ခဲ့ၾကေပမဲ့..ျမင္ျမင္ျခင္းခ်စ္မိခဲ့တယ္...မထင္မွတ္ပဲသူကကိုယ့္အခ်စ္ဦးေတာင္ျဖစ္ခဲ့တာ...
သို႔ေသာ္....ကံၾကမၼာကလွည့္စားလြန္းႏိုင္သည္...သူနဲ႔ကြၽန္ေတာ္ကအေၾကာင္းအရင္းေလးကိစၥတစ္ခုေၾကာင့္ေဝးခဲ့ရတယ္...ကြၽန္ေတာ့အေနနဲ႔အဲ့ေဝးကြားျခင္းကခဏတာလို႔ထင္ၿပီးေပါ့ပ်က္ခဲ့တာ....
ခုသူကလက္တြဲေဖာ္ရ႐ွိခဲ့ၿပီတဲ့...
တကယ္ပါကံၾကမၼာဆိုတာခန္႔မွန္းမရေသာအရာ
ခုဆိုကြၽန္ေတာ္ဟာအသက္၃၀ေက်ာ္ၿပီ...ခုထိလက္တြဲေဖာ္မ႐ွာပဲ..အခ်စ္ဦးဆိုတဲ့သူကိုသာတမ္းတေနတာ..လြမ္းတိုင္းသူပံုေလးေတြထုတ္ၾကည့္ျဖစ္တယ္..
သူနဲ႔ကြၽန္ေတာခင္မင္စအခ်ိန္႐ိုက္ထားတာေတြ..သူ႔ကိုmodelခဏလုပ္ခိုင္းၿပီး႐ိုက္ခိုင္းတာေတြကအကယ္၍ဤလိုျဖစ္မွန္းသိလ်ွင္ဒီထက္ပို႐ုိက္ခဲ့မိမွာ..
ကံၾကမၼာရက္စက္တယ္
ကြၽန္ေတာ္သတင္းၾကားပါေသးသည္...သူ႔လက္တြဲေဖာ္ကြယ္လြန္သြားတဲ့ကိစၥ...ကင္ဆာတဲ့ေလ...
ထိုအရာကကြၽန္ေတာ္အားအသာေပးသည္လား...ကြၽန္ေတာ္ႀကိဳးစားၾကည့္လို႔ရမယ္ထင္တယ္....သူ႔မွာသူ႔လက္တြဲေဖာ္နဲ႔ရခဲ့တဲ့ဆည္းလည္းေလးမ႐ွိဘူးဆိုတာစံုစမ္းၾကည့္လို႔သိခဲ့ရၿပီ....
ခုသူလုပ္ရမည္ကသူ႔အခ်စ္ဦးကို႐ွာရန္သာ...
^^^^^^^^^
ဘဝကလွည့္စားတယ္...ကံၾကမၼာဆိုတာယံုမရ.. ျဖစ္ခ်င္ရာေတြျဖစ္ေနေတာ့တာ
ခုလည္းသူနဲ႔လက္တြဲခဲ့ရၿပီး...မညႇိစြန္းခဲ့ၾကတဲ့ေကာင္မေလး...
သူနဲ႔ယူကတည္းကသူဟာခ်စ္သူ႐ွိေၾကာင္းဝန္ခံလို႔သိခဲ့ရတယ္...အဘြားစိတ္ဆင္းရဲမည္ဆိုး၍အိမ္ခြဲေနခဲ့တယ္...သူဟာသူ႔ေကာင္ေလးအိမ္မွာသြားေနၿပီး...အဘြားတို႔လာမွသူ႔မိဘေတြလာမွျပန္လာေလ့႐ွိတယ္..ေမးရင္သူနဲ႔ကြၽန္ေတာ္နဲ႔တစ္သားတည္းေျဖမိတာကover timeဆင္းတယ္ဆိုတာပဲ....
YOU ARE READING
Tokyo Sakura(oneshot)
Fanfictionတိုက်ိဳၿမိဳ႕ကိုအလည္သြားတဲ့ေကာင္ေလးနဲ႔..အေျခခ်ေနထိုင္တဲ့ေကာင္ေလး၂ေယာက္ဇာတ္လမ္း