ခုသူ႐ွိရာkoreaကိုေရာက္လာခဲ့ၿပီ.အေမတို႔ေခၚလို႔လည္းပါတာေပါ့
အေမတို႔ကမဂၤလာေဆာင္ကိုေတာင္မလာခဲ့ဘူးေလ..အသိမေပးတာဆိုပိုမွန္မယ္....ဒါေပမဲ့ဘယ္လိုသိသြားမွန္းမသိသိၿပီးဖုန္းဆက္ၿပီးအဘြားကိုေျပာတယ္ေလ.....
အျမဲတမ္းသူတို႔တြက္ပဲၾကည့္ေနတဲ့အေမကအခုမွဆဟာင္ဖြာေဟာင္ဖြာနဲ႔အဘြားကိုေျပာေနတာ....အဲတာနဲ႔ဝင္ေျပာမိေတာ့ကိုယ့္ကိုပါစိတ္ဆိုးသြားေလသည္.
စိတ္ဆိုးေပါ့...အဘြားကိုသူတို႔ထက္ခ်စ္တာေၾကာင့္စိတ္မဝင္စားဘူး...
ဒါေပမဲ့အဘြားက..မိဘကိုအဲ့လိုမလုပ္နဲဆိုတဲ့စိတ္ေၾကာင့္....ခုေတာင္းပန္ရေတာ့မည္...ဒါေၾကာင့္ကိုရီးယားကိုလာခဲ့ျခင္း..တကယ္ဆိုမလာပါ..ခုကသူ႔ကိုလည္း႐ွာရမည္မလား...
^^^^^^^^
ကြၽန္ေတာ္သူ႐ွိတဲ့ဂ်ပန္ကိုထြက္လာခဲ့တယ္....
သူ႔ကို႐ွာရဖို႔အတြက္ကုမၸဏီကိုအကိုနမ္ဂြၽန္းဆီခဏအပ္ခဲ့ၿပီး....ထြက္လာခဲ့တာ....
သူ႔ကိုေတြ႔လိုေတြ႔ျငားသူနဲ႔စံုခဲ့တဲ့ေနရာကိုလာခဲ့တယ္...မေတြ႔ခဲ့ဘူး...
႐ွာတယ္...ညသာေရာက္သြားတယ္..မေတြ႔ခဲ့ဘူး..
^^^^^^^
Jm"ဒီမွာခင္ဗ်...ျခံတံခါးေလးဖြင့္ေပးပါ...
Men"ဘယ္သူလဲခင္ဗ်...
Jm"park jiminပါ...
Men"ဟာသခင္ေလး .....သခင္ေလးလာတယ္...
ဆန္းဝူေရ..သခင္ေလးလာတယ္...SW"ဟယ္သခင္ေလး..
ေသခ်ာပါသည္ဒီဦးေလးနဲ႔ဒီအေဒၚက..အေမနဲ႔အေဖထက္ကြၽန္ေတာ့ကိုပိုခ်စ္ခဲ့တဲ့ကြၽန္ေတာ္ငယ္ငယ္တည္းကအိမ္ကအထိန္းေတာ္ေတြarjishiဂန္ဝူေယာင္းနဲ႔arjimaဂန္ဆန္းဝူ...လင္မယားေတြေလ...
Jm"အိမ္မွာဘယ္သူမွမ႐ွိဘူးလား...
WY"သခင္ၾကီးကအလုပ္ကျပန္မလာေသးပါဘူး...
သခင္မကအျပင္ထြက္သြားပါတယ္....Jm"တကယ္ကိုေျပာင္းမလဲတဲ့အရင္ကအတိုင္းပဲ..
ဪ...ဦးေလးဝူေယာင္း..သားအခန္းကို႐ွင္းထားလားဟင္...WY"ေျပာရမယ္ဆိုရင္မင္း ႀကီးႀကီးဆန္းဝူကမင္းသြားတဲ့ေန႔ထဲကေန႔တိုင္း႐ွင္ူပါတယ္ကြာ....မင္ူသြားတဲ့ေန႔ကဆိုငိုေနေသးတာ..
SW"အိုက္ဂူး..ငါ့ခ်စ္ဆံုးေလး..လာပါဦး.ေခ်ာလာလိုက္တာ..
Jm"လာပါၿပီႀကီးႀကီးရဲ႕..
ေသခ်ာပါၿပီ..ဘယ္ေလာက္ပဲေသြးမေတာ္သားမဆက္ပါေစ..မိဘေတြထက္ေမတၱာပိုေပးတဲ့..ႀကိးႀကီးနဲ႔ဦးေလးကိုေမေမတို႔ထက္ပိုခ်စ္တယ္...
Jm"သားသြားနားေတာ့မယ္ေနာ္...
SW"ေအးေအး..
ဒီေန႔ညေတာ့ေကာင္းေကာင္းအနားယူၿပီးနက္ျဖန္က်ရင္ခင္ဗ်ားကို႐ွာရမယ္...
^^^^^^^^^
GM"ငါ့ေျမးေလးကိုလြမ္းလိုက္တာ..
အေမကေလဟိုကမသြားဘူးက်အတင္းလႊတ္ၿပိ...ခုက်သူ႔ေျမးကိုအျဖစ္သည္း...
Gm"ဘာျဖစ္လဲေအ...ငါအခုအျပင္သြားမလို႔..
အေမကဘယ္သြားမလို႔လဲ...က်န္းမာေရးလည္းမေကာင္းပဲနဲ႔...
Gm"s_h_o_p_p_i_m_g...
အေမရယ္s-h-o-p-p-i-n-gပါ..
Gm"မသိဘူးေအ..သြားၿပီ.
အေမ!အေမ!
..
^^^^^^ဒီေန႔သူနဲ႔သြားခဲ့တဲ့shoppingေနရာေလးကိုသြားျဖစ္တယ္...သူနဲ႔ေတြ႔လိုေတြ႔ျငား....
ဟင္ဟိုမွာအဘြားတစ္ေယာက္မူးလဲမလိုျဖစ္ေနတယ္...
Jk"အဘြား..အဘြား..အဆင္ေျပရဲ႕လား..
.."ေအးေအးရပါတယ္..
Jk"အဘြားကိုကြၽန္ေတာလိုက္ပို႔ေပးမွာမို႔....ကြၽန္ေတာ့ကိုအိမ္ေျပာျပပါေပးေနာ္...
..".ေကာင္းပါၿပိ္ကြယ္.ေက်းဇူးပါကြယ္..
Mostersue 🍃🍃🍃
Jkနဲ႔Jmကလြဲေနလိုက္...jkႀကီးဘယ္သူ႔ကိုကူညီတာပါလိမ့္...ဘာေတြ႔ျဖစ္အံုးမလဲ...တကယ္ေတာ့အရစ္မ႐ွည္ခ်င္ေပမဲ့. ပ်င္းလည္းပ်င္းေရးလည္းေရးခ်င္တာေၾကာင့္အပ္လိုက္ပါတယ္.၃ဆိုၿပီးေလာက္မယ္ထင္တယ္...feedbackေလူေတြသနားၾကပါ
YOU ARE READING
Tokyo Sakura(oneshot)
Fanfictionတိုက်ိဳၿမိဳ႕ကိုအလည္သြားတဲ့ေကာင္ေလးနဲ႔..အေျခခ်ေနထိုင္တဲ့ေကာင္ေလး၂ေယာက္ဇာတ္လမ္း