part 1

416 19 4
                                    

არ ვიცოდი რას ნიშნავდა „სიყვარული“ სანა საყვარელი ადამიანი ხელში არ ჩამაკვდა ეს იმდენად იდეალური გრძნობაა სიტყვებით ვერ ავღწერ სიყვარულმა არ იცის დრო,ასაკი,შავ კანიანი ხარ თუ უბრალოდ ხეიბარი ის მოულოდნელად გეწვევა და შენ მას უნდა გაუფრთხილდე.

-ესეიგი ხვალ მოდიხარ?
-აუ არ ვიცი მეი თუ გამომიშვებს მამა
-მაგას მე მოვაგვარებ
-მოიცააა სად მიდიხარ?
-საქმე უნდა მოვაგვარო!
-ის მუშაობს!
-მერე რაა ქალიშვილისთვის მამას დრო ყოველთვის აქვს!
-ოჰ,მეიიიი!!!!

მეი მამას კაბინეტში შევიდა მეც შევყევი.მამა ინტერესით გვიყურებდა ორივეს. მეიმ უთხრა ხვალ თუ გამიშვებდა წვეულებაზე. ნუ ჯერ უარზე იყო, მაგრამ როდესაც ორივემ ლოყაზე ვაკოცეთ და ვუთხარით, რომ ლეო მოგვიყვანდა სახლში დაგვთახმდა. მე და მეიმ ტაში შემოვკარით და ხვალისთვის მზადება დაბიწყეთ.ბევრი მაღაზია მოვიარეთ გუჩის ახალი მოდის ფეხსაცმელი, რომ გვეყიდა იქედან კი კაფეტერიაში გავიარეთ. ჩავსელფეთ და ინსტაგრამზე დავდე ჰაშთეგ #ჩემისიყვარული ფული გადავიხადეთ და სახლში წავედით. მეი სახლამდე მივაცილე ჰაეროვანი კოცნა გავუგზავნე და მანქანა დავქოქე. სახლში როგორცკი შევედი ოთახში ავედი და ახალთ ნაყიდი ტანსაცმელი კარადაში დავკიდე შემდეგ კი ჩემი დღიურის წერა დავიწყე. რომელიც ორი დღის წინ მამიდამ მიყიდა ნუ ჯერ ალბათ უნდა გავეცნო და რამე?ოჰ არასდროს არ შემივსია დღიური.
-ჰეი ახალო მეგობარო მე ამელია ვარ 16 წლის ვცხოვრობ ნიუ-იორკში მამასთან ერთად სამწუხაროდ დედა გარდამეცვალა როდესაც 5 წლის ვიყავი ის მშობიარობას გადაყვა არ მიყვარს ამ თემაზე საუბარი რადგან ძალიან ცუდად ვხდები......ახალი ცხოვრება მომწონს.მამა ბიზნესმენია კარგი ბავშვობა მაქვს არაფერი არ მაკლია უზრუნველი ვარ მიყვარს მამა ის ჩემი საუკეთესო მეგობარია.  მყავს ბავშვობის მეგობარიბი  მეი  და ლეო ორივე ძალიან მიყვარს.....ასევე მყავს მზრუნველი მოსიყვარულე ბებო....

ეტლი |H.S| (Completed) Where stories live. Discover now