Diez

498 28 153
                                    

Bu bölümü okurken psikolojinizin yerinde olduğuna ve moralinizin yüksek olduğuna dikkat edin!

Yorum yapmayı unutmayın! Yaptığınız yorumlar beni eğlendiriyor ( ˘ ³˘)♥︎

Villian'lar savaş başlatmıştı. Ve bu tam olarak en kötülerindendi biriydi!

Herkes telaşla odalarından çıktı. Daha kimse ne olduğunu anlamamışken Midoriya tekrar bağırdı.

Villian'lar Endavor'a savaş açmışlardı ve neredeyse kazanacaklardı. Hepsi bir anda saldırıyor ve ona nefes almak için bile zaman vermiyorlardı.

Öğrenciler savaşın başlatıldığı yere vardıklarında gördüklerine inanamamışlardı. Endavor cidden zor durumdaydı ve dayanacğını sanmıyorlardı. All Might ona artık yardım edemezdi. Hem güçlerini hemde ünvanını kaybetmişti o.

Ve gelelim Shoto'ya... Shoto gözlerine inanamamıştı. Babası onun çocukluğunu mahvetmiş olsa bile o'nu bu şekilde görmek acı verdi ona. Hemde büyük bir acı.

Dudaklarını ısırdı ve dolan gözlerini kırpıştırarak kurumasını sağladı. Arkasında duran Katsuki, Shoto'nun belinden tutarak kendine çekti ve saçlarına bir öpücük bıraktı.

"Sakin ol Shoto, ona yardım edeceğiz."

"Ama, ama o-"

"Tamam, merak etme. Bir şey olmayacak, ona yardım edeceğim tamam mı?"

"Hayır! Sana bir şey olursa-"

"Olmayacak" Katsuki, Shoto'nun alnına bir öpücük verip uzaklaştı yanından. Sınıfın yarısı ve diğer kahramanlar yardımına gitmişti Endavor'un. Shoto ise sadece bakıyordu. Yapabileceği bir şey yoktu. Ya da öyle düşünüyordu?

Dudaklarını ısırdı ve güçlerini aktifleştirdi. Sonra ise hızlıca yanlarına gidip bütün gücünü kullanarak savaştı.

(öncelikle ben aksiyon yazarlığı hakkında pek bir şey bilmediğim için burayı es geçiyorum. Sadece kısa bir özetle size anlatacağım Shoto villian'larla savaştı ve yaralandı. Savaş uzun sürdü, Endavor bitkin düştü ve yere yığıldı. Katsuki ise Shoto'nun savaşı karşısında sadece bakakaldı. Eğer merak ettiğiniz bir şey varsa çekinmeden sorun :3)

Sonuç olarak Shoto yaralı bir şekilde yere düştü ve Katsuki transtan çıkıp hızlıca yanına koştu. Bağırıyordu hemde bir hayli yüksek. 'Shoto uyan!' diyerek bağırıyordu fakat o uyanmadı.

Shoto'yu kucağına aldı ve hızlıca pansuman yapması için (-ismini unuttuğum iyileştirici-) Nineye götürdü.

"İşim çok zor görünüyor, fazlaca kan kaybetmiş ve hala kaybediyor. Kalbi ve böbreğinden yaralanmış onu hızlıca ameliyata almalıyım!"

"İyileşecek mi?"

"Bilmiyorum... Umarım"  kadın hızlıca sedyede olan Shoto'yu ameliyathane'ye aldı, arkasında ise dolu gözlerle arkalarından bakan Katsuki'yi bırakmışlardı.

Katsuki hızlıca kendini toplayıp savaş yerine dönmüştü. Eğer Shoto'ya bir şey olursa kesinlikle affetmezdi kendini de onları da.

Savaş yerine gitmişti ki çoktan All Might gelmişti bile. Gücünü zorda olsa kullanabiliyordu ve diğer kahramanlarda ona yardım ettiği için villian'lar geri çekilmişti. Katsuki ise tekrar hızlıca Shoto'nun yanına gitti.

Hala ameliyathanedeydi Shoto.

Dudaklarını ısırarak bekledi yarım saat kadar Shoto'yu. Sonunda çıkanlarla gözleri parlayarak ayağa kalktı.

ఌ︎ 𝖶𝗁𝗒 𝖨 𝖫𝗈𝗏𝖾 𝖸𝗈𝗎? - B͜͡a͜͡k͜͡u͜͡T͜͡o͜͡d͜͡o͜͡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin