Uke : Todoroki
Bottom : TodorokiYine bir görev vardı ve bütün sınıf bu görevi yerine getirmek için çabalıyordu.
Villian'lar yine yerinde durmamış ve yine sorun çıkarmıştı AU öğrencilerinin tam yemek yedikleri saatte. Her zaman kötülere söven öğrenciler bu sefer her zamankinden daha da fazla bir şekilde sövüyordu. Özellikle de Bakugou Katsuki...
Sinirle sert bir şekilde yere basıyor ve o 'lanet olasıca' villian'ları bulmaya çalışıyordu.
Şehrin su deposunu patlatıp kaçmakta neydi? Villian'ları All Might'tan sıkılmış mıydı, bu ne saçma bir kötülüktü.
Su deposundan akan fazlaca su, çoğu evi harap etmiş, masum insanların evsiz kalmasına neden olmuştu. Şehrin bakanı evsiz kalanlar için şimdilik boş bir yurdu kullanıyordu ve en yakın zamanda evlerini yenileyeceklerdi.
Her ne kadar Japonya'da başı boş, bir sürü bedava'ya ev olsa da halk batıl inançları yüzünden onlara yerleşmek istememişti.
UA öğrencileri her tarafı aramış ama daha fazla insan bulamayınca derince iç çekmişlerdi. Sonunda herkes rahatça ve seslice bir iç çektiğinde öğrencilerden Midoriya İzuku konuşmuştu
"Sanırım başka kurtarılacak insan yok. Yurda dönmeliyiz." onu başıyla onaylayan Uraraka Ochako, sanki ona aşık olan değilmişçesine onu takmayarak otobüse yerleşmişti.
Arkadan gelen diğer öğrencilerse sessizce binmiş ve kirlendikleri için bir an önce yurda dönüp duş almak ve uyumak istemişlerdi. Başka bir sorun çıkmasın diye dua ediyor, isyan eder şekilde ses çıkarıyorlardı. Sonunda sabrı takmış olan Katsuki bağırmış ve hepsinin susmasını sağlamıştı
"Kesin sesinizi be!" bağırdığında otobüs inlemiş, kimseden ses çıkmamıştı. Ona iki farkı göz rengiyle bakan güzel gözleri gördüğü anda yüzünü çevirmişti.
Son günlerde o farklı iki göz rengini çok kez görüyordu. Todoroki Shoto sanki ona bir şey anlatmak istercesine gözlerini ona dikiyor ve konuşmuyordu. Bundan oldukça rahatsız olan Katsuki ise onu takmamaya çalışıyordu ancak pekte başarabiliyor gibi değildi.
Yurda varfıklarında herkes mutlu çığlıklarını basmış, koşarak odalarındaki banyolara girmiş, duş almışlardı. Bazıları uyurken bazıları ise yarım kalan öğle yemeklerine devam etmişti. Katsuki uyumuş, Shoto ise hızlıca yemeğini yemiş, odasına geçmişti.
Selamlar!
Biliyorum 2 hafta sonra dönücem demiştim (omegaverse kitabımı okuyanlar için) ama meşguldüm.
Her neyse.
Bölümler kısa kısa olacak ve 10 bölümde bitecek. Belki smut (?) yaparsam uzun bir bölüm olur ve son bölümü biraz uzun yaparım. Ama bölümler en fazla 500 kelimeden oluşacak
Bu arada ilk 3 bölümü atıyorum 3 bölüm toplam 30 oya ulaşırsa diğer 6 bölümü hiç bekletmeden atıcam. Final içinde merak uyandırsın diye biraz bekleticem.
Neyse umarım beğenmışsınızdır! ❣️
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın! :3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ఌ︎ 𝖶𝗁𝗒 𝖨 𝖫𝗈𝗏𝖾 𝖸𝗈𝗎? - B͜͡a͜͡k͜͡u͜͡T͜͡o͜͡d͜͡o͜͡
FanfictieAçıklama falan yok gir oku ve... bilmiyorum. Uke =Todo 𝑻𝑨𝑴𝑨𝑴𝑳𝑨𝑵𝑫𝑰 9 Eylül 2021 Todobaku #1