|G|

959 45 61
                                    

İlk görüşte Aşka inanır mıydınız? Ben ne umutlara, ne de mucizelere inanırdım. Ta ki onu görene kadar..

Ürkek kızarmış gözleriyle,etrafı izliyor pembe dolgun dudakları, titriyordu.

Bütün masumiyeti, saf güzelliğiyle, karşımda durmuştu. Bakışlarını yere dikmiş bir an olsun kaldırmadı başını.

"Yaprak hadi gidelim" orta yaşlarda güzel bir kadın. kolundan tutup,sürükledi. Demek adı Yaprak'tı çok güzel bir isimdi.tıpkı kendisi gibi.

Her gün onu izlerken, buluyordum kendimi. Gizlice izleyebiliyordum. Çünkü insanlarla konuşmuyor,yanına yaklaşıldığında korkuyordu. Onu bu denli korkutan insanlar mıydı? Yoksa yaşadığı bir travma mı?

Haftalar,aylar geçti halla onu gizlice izliyor,onun hakkında yeni bilgiler tecrübe ediyordum. Tabi gözlemlediğim kadarıylaydı.

Mesela sürekli,gizlice bir erkeği izliyordu. Yüzünde buruk bir tebessümle,sanırım onu seviyordu. Ne kadar can sıkıcı bir durum değil mi?

Her gün olduğu gibi, yine Okula geldiğimde,onu izlemek için gittiği yerlere bakmıştım. Ama hiç bir yerde yoktu. Belki bugün okula gelmemişti,diye avuttum kendimi. Tek dileğim hasta olmamasıydı..

Okul dönüşü evlerine doğru yürüdüm. bedenim benden bağımsız şekilde hareket ediyordu. Kalbime ince bir sızı kendini belli ediyor,midem bulanıyor. Başım dönüyordu.

Evin önünde kamyonet vardı,eşyaları taşıyorlardı. Ne yani taşınıyorlar mıydı?

"Hadi Yaprak acele ett" Yaprak elinde tuttuğu bavulu sürükleyerek,arabaya doğru yürüdü. Onu tamamen kaybedecektim olmazdı.

"Yaprak" eğdiği kafasını kaldırdı. Donuk bakışları yüzümde gezdi bir süre. Havalanan kaşları eski halini almış, gökyüzü mavisi gözlerini çekti.

Bavulunu yanında duran adama bırakıp,arabanın kapısına uzandı

"Gittme" sesiz fısıltımla kafasını çevirdi ama bana bakmadı.

Kapıyı açıp,Bindi..

Araba bakış açımdan uzaklaşırken, göz yaşlarım,göz pınarlarıma dolmuştu. Hiç kimse için göz yaşı dökmeyen,duygusuz, kalpsiz. Duru hıçkıra hıçkıra ağlamıştı. Arkasında kendisiyle birlikte, bir kızın umutlarını,hayatını,ruhunu götürdüğünden, bir haber olan Yaprak. yeni bir kabusun içine giriyordu

**
Merhabalar
Gerçek bir hayatan alıntıdır

İlk Gxg fic deneyimim eğer kötü yazdıysam mazur görün lütfen 💛

Umarım beğenirsiniz 💜

Sizi seviyorum 💙

Ghost Love |Gxg|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin