|T|

308 32 11
                                    

"Ya bir dinle" Yaprak göz devirip, kendini koltuğa attı.

"Yaprak kıza bu kadar önyargılı yaklaşma" yaprak alayla güldü.

"Esra farkında mısın, bilmiyorum ama kız bana aşık" inanmaz gözlerle arkadaşına baktı.

Arkadaşı yanına doğru gidip, koltuğa oturdu. Elini dizinin üstüne bırakıp, sıvazladı.

"Yaprak bunun yalnış olmadığının sende çok iyi biliyorsun. Hem sen öyle biri değilsin. Sen desteklerdin" umutla yaprağın gözlerine baktı.

Yaprak çekip, arkadaşına döndü.

"Esra anlamıyorsun, bu çok farklı. Beni sevemez, sevmemeli" eğilip, parmaklarıyla oynadı yaprak.

Arkadaşı omuzlarından tutup, kendine çevirdi.

"Yaprak. Sen sevmeyi, sevilmeyi en çok hakkenlerdensin. Bunu yapma kendine. Kendinden nefret etme. Lütfennn" yaprak kafasını eğdi. Dolan gözlerini saklamak adına.

Arkadaşı nazikçe çenesini tutup, kafasını kaldırdı.

"Geçmişi unut. Anneni unut"

"Nasıl unutayım Esra ha? Her gece rüyama girip, benim yüzümden öldüğünü, benden nefret ettiğini söyl-" yaprağın sözünü kesen arkadaşının sert sesi oldu.

"O senin yüzünden ölmedi! O iyi değildi suçlu arıyordu. Seni suçlayıp canına kıydı . Tamam mı? sen onun için çok çabaladın yapma artık kendine bunu" yaprak kollarını arkadaşına sardı.

"Benim suçumdu. Ben doğmasaydım bunların hiç biri olmayacaktı" arkadaşı yaprağın saçlarına daldırdı ellini yavaşça gezdirdi. İpek saçlarda parmaklarını.

"Anne babamızın yaptığı hatalların günahkarı biz değiliz Güzelim" arkadaşından ayrılıp, yüzüne çekti bakışlarını.

"Ama bedelini biz ödüyoruz. Ya ruhumuzu feda ediyoruz ya aklımızı" hıçkırdı.

"Çok zordu Esra çok zor. Annemden gördüğüm, psikolojik baskı yüzünden aklımı kaçırıcaktım. Onun yüzünden çocukluğumu yaşayamadım. 2 yıl boyunca dört duvar arasında yaşamak nasıl zordu biliyor musun?" Dudağını dişleyerek, ağlamamaya çalıştı.

"Bir gün babamla, lunaparka gitmiştik. Ben o zamana kadar hiç tatmadığım mutluluğu tatmıştım.. o da kısa sürdü ya.. aniden bayılmışım, apar topar hastaneye kaldırıldım. O gün yeni kurduğum dünyam başıma yıkıldı. İlk kez duyduğum hastalığı kaptığımı O gün öğrenmiştim. 1 yıl da kan kanseri için tedavi olmuştum. Ben her kalkmak için çabaladığım an yeniden. Düşüyordum. Ben çok yoruldum Yemin ederim çok yorgunum" artık ağlamamak için direnmiyor hıçkırıklarını serbest bırakmıştı.

Ghost Love |Gxg|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin