V tom okamihu keď som si uvedomila čo sa vlastne stalo...Odhalila som svoj skrytý svet iba pred nedávnom spoznaný bol zničený jeden sa prelieval do druhého,druhý do prvého...všetko bolo stratené.Schúlila som sa do klbka a začala plakať v tom sa stalo niečo iné,nezvyčajné.On môj milovaný sa premenil na majestátneho orla vzlatel a rozbil všetky kamery.Prišiel ku mne jemne sa ma dotkol pazúrom, pozrela som sa mu do očí a vedela som čo chcel.Premenila som sa.Ale nie na vlka.Na niečo iné.Moja mágia nekončila pri premene mala doposiaľ neodhalené časti nevedela som čo dokážem.Bola som orlica ako on s perím čierným ako uhlie.Vzlietli sme a uleteli oknom.Otočila som sa a pozrela ma Luciu.Ani nežmurkla pozerala na mňa.Bola smutná.Nechápala som mala by byť štastná za mňa,so mnou.Pripadala som si hlúpo.Orol ma zaviedol na vrch ktorého som zabudla meno.Premenil sa na človeka no Matej to nebol bol starší a nemal tie nádherné blonďavé vlasy do ktorých som tak moc chcela zaryť prsty.Bol nížší ako on, mal hnedé vlasy a nebezpečne hladiace hnedé oči.Ustúpila som no nedokázala som skryť prekvapenie a zlobu zároveň.,,Čo si zač?Kde je Matej?Ako to, že som sa premenila na orla keď som vlk?,,Zasypávala som ho jednou otázkou za druhou no neodpovedal iba na mňa hľadel.,,Si iná ako ostatný nášho pôvabu dokážeš rôzne premeny, ako?,,Podiešiel ku mne a pozeral do mojich očí no zrazu mu padol pohľad na môj prsten v tvare 8 môjho štastného čísla.Pozrel späť na mňa premenil sa a začal krúžiť.HISSSESSS.Obzrela som sa čo to bol za zvuk z vŕšku odpadol kameň a odokryl tak jaskyňu do ktorej orol vletel.Vedela som, že tam nemám čo robiť ale musela som vedieť čo je zač a predovšedkým kde je Matej.Vošla som dnu bol tam tunel vedúci na úplny vrch kde sa nikto nikdy nedostal tam bolo obrovské sídlo.Vošla som dnu ale nikto tam nebol zrazu som počula zvuky niekto tu je je to pasca neviem ako utečiem otočila som sa a rozbehla priamo za prvým ktorého som uvidela spadla som na neho a začali sme sa biť no zrazu.,,Ty idiot zlez zo mňa.,,Bola to Lucia ah aký mi nahlala strach ale určite tu niesme samy.Išla som v pred ona zastala pri vypchatom sokolovy.Podišla som ďalej a videla znak môjho prsteňu len otočený naopak.,,Hej Lucia asi by sme mali í-..,,Nestihla som ani dokončiť vetu a videla som vystrašenú Luciu.Orol sa pohol a vliezol rovno ku znaku môjho prsteňu a premenil sa a úctivo sa predklonil.,,Vítaj Vyvolená,,.
YOU ARE READING
I'm Special The One
FantasyPríbeh dievčaťa s istými schopnostami nič si nepamätá a je zavretá v klietke ten ktorý jej pripadá známy leží na zemy a nehýbe sa musí sa vydaťdo vnútra seba samej aby zistila čo sa kedysi stalo