Spomeň si,spomeň,musím spomenúť.
Bola som doma s kamarátkov Luciov dopozerali sme film a rozhodli že pôjdeme do pizzerie.Keď sme prišli objednali sme si Kofolu a 4 Druhy Syra.,,Mňam už sa neviem dočkat,,Povedala s nadšením viem ako tú pizzu miluje a jej lásku som zdieľala takže som vedela akú má radosť nebola z moc bohatej rodiny ako tá moja no mali sme jedna druhú a to bolo pre nás viac ako nijaké peniaze no vždy mala radosť keď som jej niečo kupila.Kým som premýšľala doniesli nám pizzu aj s vodou keďze pizza bola ešte teplá napila som sa.Vo vode som niečo cítila zvláštne asi mi iba niečo uviazlo medzi strojčekom no nevadí.Vykašlala som sa na to a začala jesť.,,Si naučená na test a Biológie?,,Spýtala sa bolo mi jasné že chce opisovať biológia jej nešla ale to mne zase nemčina takže mi nerobilo problém nechať ju odpísať.,,Nie ale viem to není to ťaž..,, Ani ma nenechala dohovoriť a už spustila,,Ako pre koho ja nemožem za to že mi to proste nejde.,,Povedala nervózne.Nechcela som rozpútať hádku tak som iba pokrčila ramnami a dalej jedla.Keď sme dojedli išli sme do lesa na jedno užasné miesto kde sme sa často rozprávali ba i schovali pred školskými šikanátromi.No zrazu mi prišlo zle spadla som a stratila vedomie.Keď som sa prebrala mala som dlhé snehovobiele laby podišla som ku rieke.Bola som vlkom.,,Čo sa to do prdele stalo?!,,Dúfala som že Lucia je v poriadku v tom ku mne pribehla malá šedá mačka.,,Takže sa to nestalo len mne.,,Povedala pokojne ten kľud som jej až závidela.,,Ako môžes byť tak v poriadku sme zvierata neviem ako to zvrátiť, už možno nikdy neuvidím svojich rodičov.,,Podišla ku mne.,,Nemaj strach, všetko bude dobré sľubujem,Budem s tebou,Sľubujem.Čakalo som že povie viac ako toto podporu som nepotrebovala potrebovala som svoje ľudské telo a teplo svojej periny.Zavrela oči.Srsť jej stúpla spadla do kríkov.Bežala som za ňou.Bola zase človekom ihneď som zavrela oči a myslela na ľudskú podobu každý detail, na každé znamienko.Bum.Bola som človekom.,,Ach ako si vedela čo urobiť?Nechapavo a mierne nervózne som pozrela na Luciu.,,Povedala mi to moja mačia podoba neviem ako to vysvetliť,,.Išli sme obe domov.Na další deň som išla do školy ako by sa nič nestalo.Prišla som po zvonení takže ma zavoli ku riaditeľovi.Keď som sa vrátila moja ,,kamarárka,, Deborah čítala moj denník ktorý som nechala v lavici.,,Takže Romana miluje Mateja hah aké úbohé si ešte decko nemáš tušenie čo to je vzťah.,,Vysmiala sa mi a ostatný sa začali pridávať.Rozbehla som sa za ňou len krajom oka som videla že Lucia práve prišla zo záchodu nevedela čo sa deje.Deborah sa tiež dala do behu no v dlhej chodbe som zakopla a spadla ako keby toho nebolo málo videl to aj Matej moja tajná láska v tom sa to stalo.Premenila som sa .Videla som ako Deborah zahodila denník a začala utekať a kričať.No vlkovi vo mne neutiekla.Už už som ju mala no počula som kričať učiteľku a spomalila no Deborah mi aj tak neutiekla priškrtila som ju k zemy ohromnou labou.V tom som jej chcela zahryznuť do tepny no za mnou stál on.Moja láska pustila som Deboru ktorá ihneď začala utekať.Nechala som ju tak.Približovala som sa k nemu to bola moja priorita.Učiteľka zase vykríkla.No ani jeden z nás sa ani neobzrel.Pozeral mi do očí.V tom som cítila ako padám k zemi.Opäť som bola človekom.No videla som že na mňa mierilo niekoľko kamier.Bola som v koncoch.Odhalili moju mágiu čo so mnou urobia uvidím ešte niekedy Mateja?To bola otázka na ktorú som toľko chcela poznať odpoveď.
ESTÁS LEYENDO
I'm Special The One
FantasíaPríbeh dievčaťa s istými schopnostami nič si nepamätá a je zavretá v klietke ten ktorý jej pripadá známy leží na zemy a nehýbe sa musí sa vydaťdo vnútra seba samej aby zistila čo sa kedysi stalo