Spomienky-časť tretia

2 1 0
                                    

,,Vyvolená?,,Nechápavo som ďalej hľadela na toho muža čo ma nazval vyvolenou.,,To musí byť nijaký omyl nie.,,Otočila som sa a začalo som si obzerať ľudí okolo seba nikoho som nespoznávala až na Luciu.V tom sa zrazu všetci predklonili a vyriekli.,,Vyvovelená prišla aby zachránila náš svet,aby sme sa nemuseli skrývať v tieňoch ale žiť normálny život.,,Znelo to ako nijaké proroctvo ale ja?,,Asi máte niekoho zlého ja som obyčajné dievča zo zapadákova ktorá sa kto vie ako stala týmto.,,V tom som videla ako sa Lucia díva previnilo.Aha jasné takže ona mi dala do Kofoly tú ,vec, ktorá ma donútila k premene.Došlo jej načo myslím prišla ku mne a spustila.,,Romana to s tou kofolou ma mrzí ale odhalilo to v tebe ďalšie schopnosti.,,Svoj nový život som mala rada nemala som jej to za zlé ale mohla mi to povedať.Zahľadela som sa jej do očí a usmiala sa na znak toho ,že sa nehnevám.Zrazu ich vodca,muž čo ma nazval vyvolenou podišiel ku mne.,,Vyvolená musíš zachrániť náš svet od tochto večného skývania pred lovcami.,,Zadíval sa ďaleko priam až do minulosti ,prišiel o niekoho kvôli...,,Lovcom akým lovcom žiadnych som nevidela.,,Potom mi napadlo ,že kde je vlastne Matej a to bolo jediné nad čím som rozmýšlala no v tom som začula odpoveď na moju otázku ,,Lovci nás ničia,zabijajú,vysavajú z nás život pod vedením toho zmrda Mateja.,,V tom mi napadlo mohla by byť možná láska medzi lovcom a korisťou ale kto bude korisť teraz ak sm vyvolená.,,To meno poznáš moc dobre.,,Povedal tak ,že som to počula iba ja.Zahľadela som sa do jeho modrých očí pripomínajúcich oceán.,,Matejov je na svete veľa.,,Klamala som sama sebe Matej mal nijaký čas zvláštne správanie a pôsobil ako Alfa to je zvláštne a vlastne čo ten čo sa za Mateja vydával obzerala som sa či ho neuvidím a dokonca som ho aj našla.Pozrela som sa na muža a spýtala sa.,,Kto je ten čo sa vydával za Mateja?,,Oh myslíš Orla peria čiernej noci?,,Nemala som ani tušenie o čom hovorí orol ktorý ma tu priviedol bol čierny ako noc a vydával sa za Mateja takže to bol asi on ako borec som odpovedala ako by mi to bolo hneď jasné.,,Áno  presne ten.,,Pozrel na mňa a odpovedal ,,Máš sa toho ešte čo učiť musíš poznať našu históriu.,,Ostatný si odpočinte môžete ísť a ty pôjdeš so mnou.,,Nemohla som si nevšimnúť ako na mňa pozeral Orol Peria Noci no išla som ďalej do miestnosti ktorá vyzerala ako kráľovská ložnica.,,Toto celé je teraz tvoje.,,Čakal pred dverami ako by myslel ,že ho m-.Ani som si to nedolovedala a došlo mi ,že fakt čaká kým ho pošlem dnu.Kívla som na neho na znak toho ,že môže ísť ďalej a hneď začal...

I'm Special The OneWhere stories live. Discover now