Selamm :) İşte Yeni Bölüm...
Keyifli okumalar canlarım
Sınır:+5 vote
Sabah Lena'nın lanet olası alarmının çalması ile uyandım.Saate baktım 8:52! oha Justinimin herbişeyimin konseri var bugün 12:00 de sen hala uyu Demi.Banyoya girip elimi yüzümü yıkayıp Lena'nın odasına ilerledim oh bu hala fosur fosur uyuyo keyfine diyecek yok.Yatağının üzerine çıkıp zıplamaya başladığımda irkilip gözlerini ovuşturuyordu.
''Demi git başımdan''
''Sana da günaydın tatlı cadı'' dedim onun söylediklerine aldırmadan.
''Saat kaç?''
''9:06 aha şimdi 9:07''
''Tamam o zaman hazırlan bende giyiniyim''
''Tamam'' dedim odaya doğru ilerlerken
Üstüme güzel birşeyler geçirdim makyajımı da yaptıktan sonra işte hazırım(Yeni saçları kahverengi önceki siyahtı Multimediada giydikleri var :D)Aşağıya inmeden evvel Lena'nın odasına ilerleyip
''Hazır mıs- mükkemmel olmuşsun ya''
''Senin kadar olmasada eh işte'' diye söylendi.Kırmızı günlük bir elbise altına da siyah bir ayakkabı giymişti ve yine o meşhur kırmızı ruju tabii.
''Çıkıyor muyuz? yoksa sen burada dikilip duracak mısın'' dedi elini gözlerimin önünde hareket ettirerek
''Hı he evet tabii zaten yolumuz uzun daha fazla beklemyelim''
Arabanın ön yolcu koltuğuna oturduğumda,Lena çoktan yolcu koltuğuna oturmuştu.Arabanın motorunu çalıştırıp yola çıktığımızda bende Justin albümümü çantamdan çıkarıp radyoya taktım.One Less Lonely Girl şarkısını açtığımda Lena'nın 'ooo kalsın' sesini duydum.O da benim gibi bu şarkı favorisiydi.
Arabada olan bu anlamsız sessizlik beni sıkmıştı.Lena'yı da sıkmış olmalı ki Lena bana:
''Demi hiç heyecanlı gibi durmuyorsun bi problem mi var?'' dediğinde bir şaka bulmaya çalıştım.
''Aslında evet var'' dedim yüzüme sahte bir gerginlik ifadesi takarken
''Ne oldu?'' dedi endişeli yüz ifadesi ile.Şu an kendimi gülmemek için zor tutuyordum.Endişeli halleri her zaman bana komik gelmiştir.
''Şey ben biletleri kaybettim'' dediğimde konuşması bir olmuştu
''Nasıl kaybettim? ne yapıcaz şimdi Tanrım sen manyadın mı?'' bunun üzerine kahkaha attım Lena ise bana deliymişim gibi bakıyordu.
''Şaka tabii ki beni öldürseler öyle birşey yapmam buradalar'' dedim biletleri elimde sallayarak.
''Ay korktum bir an ne biçim şaka bu?''
''Bence çok güzel bir şaka'' dedim alayla.Omzuma yumruk geldiğinde inledim.
''Ben ne yaptım şimdi?'' dediğimde gülüyordu.
''Şaka'' dediğinde gözlerimi devirdim
''Ah Tanrım hiç akıllanmayacaksın değil mi''
''Maalesef''' dedi gülümserken.İşte bizim saçma diyaloglarımız....
Sonunda konserin olacak yere geldiğimizde arabadan inip konser yerine ilerledik.Biletlerimizi verip sahne önüne doğru ilerledik.Tabii benim heyecan tavan yapmış durumda.
''Ay heyecandan kalbim atıyo''
''Yok benimki hiç atmıyo Demi ben hatta insan bile değilim.O nasıl söz öyle heyecandan aklını mı yitirdin?'' Evet ya gerçekten saçmaladım.
''Evet haklısın ama napıyım şimdi benim meleğim hayatımın aşkı çıkıcak''
''Evet Demi yine iltifatlara bağladın sakin ol Justin yani o da bizim gibi bir insan''
''O bir melek'' dedim düzelterek.
Ay çıktı sahneye çıktı ve şu anda ağlamak istiyorum ama rimelimin akmaması lazım ya da akarsa aksın boşver.
''Merhaba Beliebers keyifler nasıl bakalım?'' dediğinde çok büyük çaplı bir çığlık attım.Lena ise yanımda olduğu için kulaklarını kapatıyordu.Bense şarkılara eşlik etmekte meşguldüm.Sahnenin önüne geldiğinde ben ve birçok hayranlar elini uzattı.Bir süre ellere baktıktan sonra birkaç hayranın ve benim elimi de tuttu.BENİM ELİMİ DE TUTTU.Şu an inanamıyorum rüyalarım gerçek oldu.Birsüre öyle tuttuktan sonra bıraktı ve şarkıya devam etti.''Evet aranızdan bir kız seçmek istiyorum One Less Lonely Girl şarkısını beraber seslendireceğiz'' dediğinde bende dahil neredeyse herkes elini kaldırmıştı.
''Mm bu gerçekten çok zor:'' Neresi zor beni seçiceksin bu kadar basit.
Gözleri benimkilerle buluştuğunda gülümsüyordu.Ben de aynısını yaptım.
''Sen gelir misin güzel kız?'' dedi bana dedi değil mi yanlış duymadım.Lena'ya baktığımda bana gülüyordu.Kafamı onaylayıp sahneye çıktım.Onunla yan yana gelir gelmez sarıldım.Sonunda ona sarıldım bugün en mutlu günüm.Geri çekildiğinde sandalyeye oturmamı işaret etti dediğini yapıp oturduğumda bacaklarımın şiddetli bir şekilde titrediğini hissetim.Yan taraftan gitarını alıp şarkıya başladı ben de eşlik ettim.
One Less Lonely Girl
One Less Lonely Girl
There's gonna be one less lonely girl
One Less Lonely Girl
Şarkıyı bitirmeden önce bana çiçeklerle dolu bir taç takmıştı ve bu harikaydı.
''Harikaydın güzelim adını öğrenebilir miyim acaba?'' ayy şu an ölüyorum galiba cennetten yazıyorum (sdfghjkll)
''D-Demetria ama arkadaşlarım bana Demi der''
''Sesin çok güzel''
''Teşekkür ederim seni seviyorum'' dedim gülümseyerek.
''Bende seni seviyorum'' oha bana seni seviyorum dedi oha üstüne oha
Sahneden indiğim gibi Lena bana sorular soruyordu.
''Ayy çok romantiksiniz ya nasıldı yakından güzeldi değil mi niye soruyorum ki?'' dediğine kıkırdayıp kafamı salladım.
Konser bittiğinde M&G sırasındaydık.Şu kara suratlı çocuktan sonra umarım bize de sıra gelir çünkü iki saattir fotoğraf çekilmekle meşguller.Sonunda beni görünce gülümsedi bende öyle yaptım ve ona tekrar sarıldım.
''Oha Justin sen misin?'' deyip sarıldı ona Lena
''Tam karşındayım'' dediğinde kıkırdadım
''Justin ben Lena Bu şapşiği biliyorsundur zaten'' dediğinde omzuna vurdum.
''Evet tabii ki''başımı öne eğip gülümsedim.
''Hadi fotoğraf çekinelim'' dedi Lena.Justin ortamıza geçti ben onu sağ yanağından Lena da sol yanağından öpüyordu.Justin de sırıtıyordu bir gün ölcen şu sırıtmalarından şapşal.Fotoğraflarımız çekildiğinde Lena Justin'e sarıldı ardından da ben
''Seni seviyorum Justin görüşürüz'' dedim el sallayarak
''Görüşürüz One Less Lonely Girl kızı''