~{1}~

2K 54 9
                                    

ALEV

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ALEV

Alev evden çıkıp limana doğru gitti. Hava çok güzel ve güneşliydi. Giydiği kısa şort ve yeşil badisi ile limandan sahile doğru ilerlerken. Bugün çok fazla kalabalık olduğunu farketti. O sırada limana yanaşmış olan  Turist gemilerden inen bir çok turistin olduğunu gördü. kalabalık çevreyi geziyor; barları, hediyelik dükkanları,yol kenarındaki küçük tezgahlara gidiyorlardı.
Alevin Gülümsemesi yüzünde daha bir belirginlik halini aldı. bu adayı gerçekten çok seviyordu.

(Gozo adası malta cumhuriyetinin ikinci adası).bu adaya 8 yaşında gelmesi ve 13 yıldır burada yaşıyor olması, bu adanın dışında başka bir yere gidip, başka  yerler görememesi genç kız için bir kayıp değildi.
Alev,sahildeki portre ve resim yapacağı yere gelip çevresine baktı.
getirdiği tuval ve resim çantasını , taburesini yerleştirirken,   turistlerin oturması içinde başka bir tabure koydu.
Alev kendisini bir ressam saymıyordu. Fakat resim çizmeyi çok seviyordu. ve böyle kalabalık turistlerle işi daha verimli olurdu.
Her zamanki gibi yerine geçip biraz ilerisinde olan Angela'ya el sallayıp

ALEV: Günaydın Angela güzel bir gün ne dersin

Angela, Aleve gülerek tezgahının üzerini kendi eliyle yaptığı takıları düzenliyordu. Aleve dönüp

Angela: Günaydın, kızıl kafa Evet bugün güzel ve harika bir gün baksana ,bugün çok fazla turist var ne dersin iyi bir satış yapar mıyız? deyip gülümsedi.

Alev de gülümseyerek kendi işine döndü. tuvaline kağıtları koyup düzenledi. daha önceden yapmış olduğu resimlerini de  daha önce bıraktığı panoya astı.  işi bitince   yerine oturdu.bir kaç turist gelip portrelerini yaptırmak için sırada  beklemeye başladılar.

Günü gölgeleyebilecek tek şey denizin  biraz uzağında  limana dogru gelmekte olan yattı.
Alev o yatın sahibini tanıyordu. üvey babasının SMOOTH SEA (dalgasız deniz)adlı eğlence kulübün  daimi müşterisi Gökay hancıoğluydu.
 
Alevin karnına kramplar girmesine neden olmuştu. bu yaşlı adam 62 yaşında Türk armatör iş adamıydı.
3 senedir tanıyor, her defasında Aleve yavşamaktan başka bulunma nedeni ise üvey babasının kumar gazinosu'nun en iyi müşterisi olmasıydı.

Bu gecede bildiği kadarıyla büyük paraların döneceği kumar gecesi olmasıydı.
onun için gelmiş olmalıydı. 

Gökay buraya en son 3 ay önce gelmişti.
ve uzun bir süre gelmesini beklemiyordu.
Alev iç çekerek yaptığı işe geri döndü.Fakat aklından geçen can sıkıcı düşünceler içini yangın yerine döndürüyordu.

Adanın en iyi büyük Oteli , kumar gazinosu ve barıyla üvey babasına ait olmasıydı.
ama ne yazık ki içler acısıydı. Otel odalarında bulunan eşyalar eski model ve bakımsız olmasını bilmesine rağmen  üvey babası samuel, bunların farkında olsa da birşeyleri düzeltme yada yenileme gibi bir düşüncesi asla  yoktu.

KORSANIN KIZILI    ( TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin