Grand Cay'ın Efendisi, Ricardo'nun evine gelmişlerdi.
araba Durmuş, şoför arabanın kapısını açarak inmesini beklemişti .
Ricardo genç kıza elini uzatarakRicardo"Grant Cay'a, yani evimize Hoş geldin"dedi.
ön kapıya doğru merdivenlerden çıkmaya başladılar.
hizmetliler kapıda gülümseyerek efendilerine hürmetlerini sunarken, büyük merakla da evin yeni üyesi olan genç kıza bakıyor, kendi aralarında konuşarak gülümsüyorlardı.
bir çalışan elinde koca Demet çiçekle Aleve doğru geldi.
-Hoş geldiniz bayan Carlino, bu çiçekler sizin için bahçemizden toplandı.
tüm çalışanlar adına Sizi tebrik eder sonsuz mutluluklar dileriz. EfendimAlev -Teşekkür ederim
Ricardo -Luka, bizim Kahya'mız olur.
ileri de kendilerine doğru gelmekte olan yaşlı bir kadın vardı.
gözlerini önlüğüne sürerek kollarını açıp genç kıza sarıldı.
Alev şaşkınlıkla ona sarılan ufak tefek tombul bayana o da sarıldı.
kadın ağlamaklı bir sesle Ricardo'ya döndü
- Ah benim Ricardom, İnan çok mutluyum, duyduklarıma inanamadım, Daha doğrusu kimse İnanamadı.
herkes şaşkınlık ve senin aklını başından alan eşini çok merak ettik durduk.
Aleve bakmaya başladı.- oğlum, hakkın varmış bu genç bayanın Senin aklını başından alması ,Gerçekten çok güzelsin kızım hoş geldin evine
Ricardo- karıcığım Bu benim dadım Tino ve buranın başyardımcısı deyip Tinoy'la sarıldılar.RİCARDO- buradaki genç bayansa Tino'nun torunu ve senin özel yardımcın Roza
Roza -Hoş geldiniz efendim
Ricardo- Roza, Artık seninle özel olarak ilgilenecek, sana yardım edecek
daha sonra diğer çalışanlara dönerek aşçı,şoförü ,bahçıvanı tüm hizmetlerle kısa tanışma faslından sonra malikaneye giriş yaptılar.
Genç kız içeriye adım attığında karşısına kocaman koridor çıkmıştı.
Bir balo salonu kadar geniş ve ferahtı.
Hemen karşı da Sağlı sollu Merdivenler vardı.
büyük sütunlar, kocaman saksılarla süslenmiş ,koridorun sağ tarafına dönüp açtığı büyük kapıdan içeri girdiler.Büyük bir masada, toplanmış insanlar ayağa kalkarak yanlarına gelmeye, başladı.
- Oğlum, Hoş geldin çok mutlu olduk evlendiğine, Çok şükürler olsun bizi Şoke ettin Diyerek sarılmalar başladı.
herkes sarılıp tebriklerini sundular.Ricardo- Karıcığım, Annem Adreana
Andreana- memnun oldum kızım, oğlumun neden bir an önce gittiği yerde evlendiğine ilk önce şaşırsamda, nedenini öğrenince çok sevindim.
Aylar önce seni görüp aklından çıkmamışsın, sonunda sana dile getiremediği sevgisini anlayıp evlenme teklifi yaparak seni de yuvana kavuşturmuş
Gerçekten oğlumun kalbinde güzelliğini unutmaması normalmiş Seni görünce daha iyi anladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORSANIN KIZILI ( TAMAMLANDI)
RomanceAdamın teklifi önce tuhaf ve inanılmaz gelse de bir can simidine ihtiyacı vardı. Genç kız, 1 yılını nasıl geçireceği konusunda şimdiden tereddütleri ve pişmanlık duyacağı bu teklifi ilerde kendi ile ilgili en kötü anıların içinde yer alacaktı. Alev...